2013. december 3., kedd

27.Miért találkozik vele?

A mai napom egyenlő a nullával.Soha nem volt még ilyen szerencsétlen napom,szóval idegesség levezetés képpen egy új részt hoztam,mert az írástól és Justintól mindig megnyugszom.Szóval jó olvasást és kommenteljetek!

Gyors léptekkel mentem a hálószobám felé és mikor beléptem,szinte lepedőként terültem el az ágyon.Le vettem magamról a cipőmet,a gatyámat és a felsőmet is.Magamra húztam a selyem anyagú ágyneműmet és már az elalvás határán voltam amikor telefonom rezgésére figyeltem fel.Ki a jó ég zaklat ilyenkor?Csak egy SMS érkezett,de az is meghökkentő volt.Selena neve virított a képernyőmön.


~ Justin szemszöge ~

Mi a francot akar ez a lány tőlem?Nem volt elég,hogy tönkre tette az életemnek egy részét,még van képe újra felkeresni?Fogalmam sincs mit akar,de őszintén nem is nagyon érdekel,addig a pillanatig amíg el nem olvasom az üzenetét.
"Justin muszáj találkoznunk.Lararól van szó..Tudom elég hihetetlen lesz számodra,sőt még számomra is hihetetlen volt,de a lényeg az,hogy hiányzik.Lehet,hogy csak érdekből barátkoztam vele,de valami oknál fogva a legjobb barátnőmet megleltem benne.Soha senki nem volt még ilyen aranyos,törődő velem.Kérlek segíts!Sajnálok mindent,megváltoztam esküszöm.Puszi Selena."
Nahát most leblokkoltam.Tényleg megváltozott volna Selena?Erősen gondolkoztam a helyes megfejtésen,de sehogy nem sikerült rájönnöm.Sajnos csak egy módon tudom meg,ha találkozom vele.De mit mondok Laranak?Mondjam meg az igazat?Nem,az nem jó ötlet.Nem tudom még mit fogok tenni,de álmos aggyal nem is igazán tudok gondolkodni.Mondjuk amúgy sem,de ez most mellékes.Alszok egy jót és utána felhívom Selenát,a hangjából úgyis tudom,hogy hazudik e vagy sem.

~ Selena szemszöge ~

Mióta Lara megtudta az igazat,azóta üresnek érzem magam.Mintha egy darab hiányozna belőlem.És minden jel arra utal,hogy ez a kis darab Lara az.A barátságunk hazugságnak és manipulálásnak indult,erre mi lett belőle?Számomra egy fontos,komoly barátság.Még egyik közeli barátnőm se volt velem ilyen kedves és törődő.Nem igazán sikerült még felfogni,de hiányzik Lara.Szerintem én lettem volna az utolsó aki elhitte volna,hogy én Laraval bármikor is jóban leszek.Már nem érdekel,hogy elvette tőlem Justin,semmi sem érdekel.Csak is csak az,hogy újra jóban legyünk.Remélem Justin hinni fog nekem és minden erővel segít.A kanapén ülök és képeket nézegetek amik Laraval készültek.Már eltelt 4 óra az üzenetem óta és még mindig semmi.Lehet,hogy alszik vagy az is lehet,hogy egyáltalán nem érdekli,hogy mi a bajom.
Reggel tíz óra amikor a telefonom csengésére eszméltem fel.Ez biztosan Justin az,és igen ő az.Köszönöm Istenem.
-Haló.-szólt bele rekedtes hangon.Gondolom most kelt fel..
-Szia Justin.-válaszoltam és hanyat vetődtem az ágyon.
-Selena mondd,hogy ez nem egy újabb átverés és igazat mondasz.
-Teljes mértékben igazat mondok.-mondtam magabiztosan és mosoly húzódott a számra.Úgy néz ki vissza kapom a barátnőmet.Fura olyan mintha egy csávó lennék akit elhagyott a barátnője..Na mindegy.
-Személyesen megbeszélünk majd mindent,csak ide kéne utaznod Kanadába.-éreztem,hogy egy torzított fejet vág.Ismerem már annyira,hogy tudjam mikor,milyen helyzetben mit csinál.
-Nagyon,nagyon szépen köszönöm.Holnap reggel indulok is a géppel és majd hívlak,hogy hol találkozzunk.-szinte sikítottam a telefonba.
-Rendben,csak nyugodj meg.-nevette el magát.Jó volt hallani újra a hangját Justinnak.De azért ne essünk félreértésekbe nem azért,mert hiányzik hanem csak úgy jó volt hallani.

~ Lara szemszöge ~


Éppen a konyhába indultam meg amikor a kondi szobából Justin hangját hallottam kiszűrődni.Végig hallgattam az egész beszélgetését.Szemeimbe könnyek szöktek.De Justinnak nem szabad megtudnia,hogy tudok mindenről.Selena az az undorító féreg megint mit akar?És Justin miért találkozik vele?Miért?Hangosan szipogtam,amikor hallottam,hogy Justin közeledik az ajtó felé.Abban a pillanatban elkezdtem gyorsan futni a konyhába.A könnyeimet letöröltem és mintha mi sem történt volna.

-Jó reggelt Lara.-puszilt bele a hajamba.Én pedig csak mosolyogtam rá.Elhatároztam,hogy követni fogom majd Justint mikor találkozik Selenával.Addig minden megy úgy,mint régen.
-Mi a reggeli?-kérdezte és leült a székre.Legszívesebben páros lábbal rúgtam volna mellkason.Komolyan ennyi ideig tartott a nagy szerelme irántam?Hát kapja be.Én ezek ellenére még mindig szeretem..
-Ez.-szinte hozzá vágtam a palacsintás tányért.Cselekedetemen meglepődött,de még énis.Nem tudom miért tettem,és most,hogy fogom magam kihúzni ebből?
-Valami baj van?-kérdezte ártatlan tekintettel.Komolyan ennyire hülyének néz?



 


2 megjegyzés:

  1. Hey, csak ennyi? :O Azt hittem hosszabb lesz! :/ Az a lényeg, hogy nagyon jó *o* <3 IMÁDOM! IMÁDOM! IMÁDOM! IMÁDOM! IMÁDOM! IMÁDOM! IMÁDOM! IMÁDOM! IMÁDOM! IMÁDOM! IMÁDOM! IMÁDOM! IMÁDOM! IMÁDOM! IMÁDOM! IMÁDOM! IMÁDOM! IMÁDOM! IMÁDOM! IMÁDOM! IMÁDOM! IMÁDOM! IMÁDOM! IMÁDOM! #énvagyokazabolondcsaj :DDD <3 Siess a kövivel! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Héj ne haragudj,de már ezt a részt is csukott szemmel írtam :s:DD akkorjóóó <3 #tudoménazthogytevagyaz :DD sietek <3

      Törlés