2013. december 2., hétfő

26.Meghökkentő SMS

Előző bejegyzésemhez nem érkezett komment ami egy kicsit elszomorított,de viszonylag elég sok pipa helyettesítette.Ahogyan ígértem itt a következő rész.Jó olvasást kívánok!Elég rövid rész lett,de hulla fáradt vagyok,elnézést.

-Boldog újévet.-kiabált a lépcső legfelső fokáról Lara.Részegen??Mi történt ezzel?
Mindenki őt figyelte és néhányan össze súgtak.Ami nem igazán tetszett.
Lara megindult lefelé.Hangosan kezdtem el kiabálni,hogy "Neeee".Tudtam,hogy nem lesz jó vége és be is bizonyosodott.Lara második lépténél hirtelen megbotlott.


~ Lara szemszöge ~

Fogalmam sincs mi történik velem az éjszaka folyamán.Olyan vagyok,mint egy kis dinó aki most tört ki a kis tojásból és máris hatalmas erővel csap bele az életbe.Mióta visszajött az emlékezetem más embernek érzem magam.Mindig történik velem valami és új embernek érzem magam,de ez most más.Most komolyan is gondolom.
Justinnal alig 10 perce akartam lefeküdni,viszont ő ellenkezett.Nem értettem miért,azt hittem szeret és mindennél jobban kíván,de ezek szerint tévedtem..
Elég nagy vitába is kezdtünk az imént egymással a hálóban,de én inkább kifutottam és élvezni akartam tovább a bulit.
-Boldog új évet.-kiáltottam egy hangosat a lépcső tetejéről amire mindenki felfigyelt.Szép,lassan elindultam amikor hirtelen megbotlottam a saját lábamban.
Jessi,mintha megérezte volna,hogy baj lesz.Hangosan kiáltozott,és szaladt felém.Gyengének éreztem magam,mintha egy kis madár lennék aki száll a nagy világban.Hirtelen lepörgött a fejemben minden.Talán újra elveszítem az emlékezetem ha most le gurulok a lépcsőn,nem az nem lehet.Annyi rossz történik velem,nem jöhet megint egy újabb.Próbáltam megkapaszkodni a korlátba,de minden hiába volt.Ugyanis két erős,ismerős kart éreztem a derekamnál.Valaki megmentett a rossztól.Ez nem lehet más csak is Justin.
-Nem engedem,hogy bajod essen.-szorított magához és szavai égették a bőrömet.
Mindenki nagyot sóhajtott és megkönnyebbült,hogy megmentettek.
-Szeretlek.-fordultam meg nagy nehezen és gyönyörű mogyoró barna szemeibe fúrtam a tekintetemet.Ő válaszként csak egy apró csókot nyomott a számra és beletúrt a hajamba.
-Na gyere leviszlek.-mondta és hirtelen felkapott a karjaiba.Úgy csinált,mintha egy ló lett volna,szélsebesen vágtázott le a lépcsőről.Egy kicsit féltem,hiszen Justin sem igazán józan,bármikor eleshetünk.
-Jézusom Lara,a frászt hoztad rám.-lépett oda hozzám Jessi és szorosan megölelt.
-Megígérem ilyen többet nem fog előfordulni.-röhögtem,ami igazából nem is volt vicces,de hát ki nem tart mindent viccesnek részegen?
-Azt erősen ajánlom.-mutogatott ujjaival fenyegetően.

~ Justin szemszöge ~

Helyesen cselekedtem.Ezer százalék,hogy megbántam volna ha ma lefekszem Laraval.Pedig nem kellett volna sok,de annyira szeretem,hogy nem akarom,hogy egyikünk se emlékezzen az első alkalmunkra.Veszekedés után Lara kirohant a szobából.Éreztem,hogy utána kell mennem.Ha most nem mentem meg,lehet újra elveszítettem volna.Hála az égnek ez nem fordult elő és soha nem is fog még egyszer megtörténni.A buli további része nagyon jól telt.Táncoltunk,ittunk vagyis a házban mindenki ivott csak Lara nem.Nem engedtem neki se én,se Jessica.Hajnali 5 óra lehetett amikor mindenkit haza tessékeltem.Hajnalra Lara szinte teljesen kijózanodott.Én is teljesen elfogadható állapotban voltam,de hulla fáradtak voltunk mindketten.Jessica már órák óta alszik,szegény teljesen kiütötte magát,de ami még furcsább,hogy Chaz haverommal eléggé közel kerültek,mi folyik itt?
-Justin menjünk aludni,mert megfogok halni.-kínlódott Lara és elkezdte magáról lerugdosni a magassarkút.
-Mehetünk csak bezárom az ajtót.-válaszoltam és elfordítottam a kulcsot a zárban.
-Kérlek segíts lehúzni a cipzárt.-fordult meg és megkért,hogy húzzam le a ruhája cipzárját.Egy mozdulattal végre hajtottam a kérését.
-Kérlek ne előttem vetkőzz,direkt kínozol?-takartam el a szemem ugyanis elkezdte levenni magáról a ruhát.
-Ilyen rosszul néznék ki?-kérdezte és éreztem,hogy arca szomorú pofira vált.
Kicsit ki kukucskáltam a kezeim közül és mondhatni úgyis,hogy kipattant az álmosság a szememből.Egy szál fehérneműben állt előttem,nincs nála tökéletesebb ez biztos.
-Azt hiszem ma együtt alszunk.-indultam meg felé perverz mosollyal,de ő csak elkezdett rohanni az emelet felé.
-Ne is álmodozz Bieber.-ez volt az utolsó mondata és eltűnt.Na de jó egyedül maradtam.Gyors léptekkel mentem a hálószobám felé és mikor beléptem,szinte lepedőként terültem el az ágyon.Le vettem magamról a cipőmet,a gatyámat és a felsőmet is.Magamra húztam a selyem anyagú ágyneműmet és már az elalvás határán voltam amikor telefonom rezgésére figyeltem fel.Ki a jó ég zaklat ilyenkor?Csak egy SMS érkezett,de az is meghökkentő volt.Selena neve virított a képernyőmön.




2 megjegyzés:

  1. szia:) nagyon jó lett ez a rész!! <3 siess a kövivel :D kíváncsi vagyok mit akarhat selena..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia :) köszönöm szépen <3 és már ma hozok egy rész mert nagyon ideges vagyok és ez megnyugtat szóval,2 óra és láthatod mit is akar Selena :D:)

      Törlés