2013. december 10., kedd

31.Le-lennél a barátnőm?

Köszönöm,köszönöm,köszönöm!Már több,mint 10.000 oldalmegjelenítés.Kimondhatatlanul hálás vagyok mindenkinek.Jó olvasást és kommenteljetek.

Szerintem viszont 4 hónap hosszú idő és Laraval boldogak vagyunk így "barátként",de ezen a mai nap változtatni fogok.Ha minden jól megy akkor ma már,barátnőmként tudhatom magam mellett azt a lányt akit teljes szívemből szeretek.


~ Justin szemszöge ~

Gondoltam meglepem őt és készítek egy kis reggelit.Szépen,csendesen kiosontam a szobából és megindultam a konyha felé.Kicsit még szokatlan ez a ház,nem éppen tudom merre kéne mennem.Tegnap este például a WC-re akartam menni,de mikor kinyitottam az ajtót egy edző terem tárult elém.Biztos valaki átrendezte...
Mikor megtaláltam a konyhát,egyből belekezdtem az igen megterhelő munkálatokba.Egy egyszerű tojás rántotta,baconnal is kifog rajtam.Nem nevezném magam a konyhák mesterének,én inkább csak kuplerájossá szeretem tenni."Gyorsan" elkészítettem a reggelit és már vittem is az én szerelmemnek.Út közben volt néhány olyan pillanatom,hogy én most biztos kifogom önteni a narancslevet,de hála az égnek nem így lett.Kezdek fejlődni,ez az!
Meglepő volt a látvány,Lara már nem volt az ágyban.Le tettem az asztalra a tálcát és elindultam a felfedező túrára,vagyis "Keressük meg Larat,ebben a nagy házban" akció elindult.Kinéztem az erkélyre de sehol senki.Akkor biztosan a fürdőben van,de,hogy melyikben azt nem tudom.Ugyanis csak 4 fürdőszoba van az egész házban és abból  3 az emeleten.Úgy döntöttem inkább itt megvárom.
-Na végre.-pattantam fel az ágyból az ajtó nyitódásra.
-Jó reggelt.-köszöntött aranyosan és átöleltük egymást.Az illata különösen friss volt,és most ezzel nem arra céloztam,hogy büdös szokott lenni,csak olyan az illata,mint aki most fürdött.
-Csináltam neked reggelit.-szaladtam oda az asztalhoz és mutogattam Laranak.
-De édes vagy.Ne haragudj csak lefürödtem.-mondta és megtudtam a választ az előbbi gondolataimra.
-Semmi baj.
-Farkas éhes vagyok,úgyhogy ez jól jött.-adott egy puszit az arcomra.Leültünk az ágyra és amíg Lara megette a tojás rántottáját addig én egy kicsit telefonoztam.Azért mert pihenni jöttem,attól még nem hanyagolom el a rajongóimat.
-Mi a terv mára?-törölgette meg a száját a szalvétával.
-Elmehetnénk úszni.-ajánlottam fel a zseniális ötletemet.
-Akkor átöltözöm és szerintem mehetünk is.Te már reggeliztél?-gyönyörű mosolyával kérdezte.
-Igen.-feleltem és kivettem a fiókból a fürdő nadrágom.Miközben készítettem a Laranak a reggelit,néhány falatot én is bekaptam,de nem nevezném reggelizésnek..Reméljük nem leszek rosszul.
Mindketten átöltöztünk és már készen is álltunk.Riasztó rendszer bekapcsolása,mert azért nem minden részét látjuk a háznak a tengerből.Elég sok helyen jártam már,de Görögország valamiért különösen tetszik.Gyönyörű a táj,a levegő tiszta és erre riporter,rajongó mentes minden.Néha nekem is kell a kikapcsolódás és úgy hiszem itt megfogom találni mindig.
Nem sokat kellett sétálnunk a tengerig,körülbelül 6 métert vagy talán még annyit se.Amíg én leraktam a cuccaimat Lara levette a pólóját.
Gyorsan felkaptam a vállamra és rohantam be vele a hideg,de mégis kellemes vízbe.
-Justin,engedj el.-kapálózott és hangosan nevetgélt.A nevetése egyből megszakadt mikor beledobtam a vízbe.Mikor feljött idegesen túrt bele a hajába és vészesen közeledett felém.Azt hiszem nem fogom megúszni azt,hogy ne bűnhődjek ezért..
-Justin Drew Bieber,ne menekülj.Egyszer úgyis elkaplak.-úszott utánam,én hátra sem fordultam,hogy megnézzem mennyire van messze tőlem.Úgy gondolom elég nagy ez a tenger ahhoz,hogy soha ne kapjon el..Vagyis remélem.
Még mindig úsztam mikor a térdemet valami gyengén,de végig karcolta.Mikor lenéztem tisztán láttam a kavicsokat,kagylókat.Meglepően sekély volt a víz,ezért kihasználva az alkalmat felálltam és szaladtam,mint egy őrült.Mikor hátranéztem Lara jócskán le volt maradva,egészen addig amíg nem léptem bele valami.Ugrálni és jajjogni kezdtem.
-Mi történt?-kérdezte aggódóan mikor már oda ért hozzám.
-Bele léptem ebbe.-húztam ki a vízből egy eléggé éles követ.
-Elvágta a lábad.-csapta a kezét a szája elé és mutatott a vízre.Valóban a gyönyörű,szinte átlátszó vízet az én vérem csúfította el.
-Menjünk vissza és le fertőtlenítjük.-aggódó tekintete megrémisztett.Azért ennyitől nem fogok meghalni,mert elvágta a talpam egy kő.
-Nem kell.Jól vagyok.-nyugtatgattam.
-Biztos?
-Igen.
-Csak a kő miatt,megúsztad azt,hogy ne fojtsalak bele a vízbe.-mondta én pedig megkönnyebbültem.Köszönöm kő!
-Ohh ez jó hír.-nevettem kínosan és bele ültem a vízbe.Olyan volt,mintha a tengerpart szélén ülnék a forró homokban.
Lara szorosan mellém ült én pedig átkaroltam.Percegik ültünk és csak csodáltuk a messzeséget.Volt bennem,egy olyan érzés,hogy most kell megkérdeznem.Féltem a válaszától,de 4 hónap már csak elég volt ahhoz,hogy biztosak legyünk az érzéseinkben.
Szembe fordultam vele és gyönyörű barna szemeiben elvesztem.Minden este hálát mondok az Istennek,hogy Larat nekem teremtette.
-Lara..-kezdtem bele nagy nehezen.Ő csak csöndben várta,hogy mit szeretnék.
-Le-lennél a barátnőm?-dadogva kérdeztem meg.Félek..
-Justin.-tekintetét a vízre szegezte és ujjaival kezdett el játszani.Itt egy kicsit elbizonytalanodtam.
-Semmit sem szeretnék jobban.-mondta mosolyogva és akkor történt meg életem legszebb és legemlékezetesebb pillanata.Elég hülyén nézhettem ki,a szám széle már a fülemet súrolta.A filmekben mindig úgy van,hogy a fiú megkérdezi a lányt csókolóznak aztán minden happy.A való életben pedig elég sokan hülyét csinálnak magukból a válasz hallatán.Én például nem bírtam levakarni a mosolyt.
-Megcsókolsz vagy még mosolyogsz egy kicsit?-kérdezte,én pedig észbe kaptam.De szerencsétlen vagyok..
Laranak nem kellett kétszer kérnie.A köztünk lévő távolságot másodpercek alatt megszüntettem.Lassan az ajkaink egybe olvadtak,és nyelveink vad táncolásba kezdtek.Azt akartam,hogy soha ne érjen véget ez a tökéletes pillanat.Még most is alig bírom felfogni,hogy már az enyém.Ennél szebb már csak az lesz mikor megkérem a kezét,és a válasza igen lesz.Eddig is boldog voltam,de most sokkal de sokkal jobban.

~ Lara szemszöge ~

Már napok óta el voltam keseredve,de ebben a pillanatban visszatért a teljes boldogság az életembe.Végre megkérdezte tőlem.Végre csak is csak az enyém.Az érzéseim olyan erősek lettek iránta 4 hónap alatt,hogy éreztem soha senki nem fog minket szétválasztani.Teljes szívemből szeretem őt és nem akarom elveszíteni.
Ez a pár hónap csak kínszenvedés volt a sok idióta,kitalált történetek miatt,amik bejárták az egész világot.Több száz rajongó fenyegető üzeneteket küldött nekem,amitől bevallom őszintén megijedtem.De Justin mind végig mellettem volt és átsegített mindenen.Selena és Jessica is ahol tudott segített nekem.Ez a három ember az akik a legfontosabbak az életemben.
De most csak is csak a jelennek akarok élni.És érezni Justin szerelmét,érezni a közelségét,és érezni a csókjait.
Kiskoromban a szüleim sokat meséltek Görögországról.Ők itt ismerkedtek meg egymással.Elmesélték,hogy a legromantikusabb hely ahol valaha jártak.Ezért volt bennem is egy olyan vágy,hogy megakarom találni ott a szerelmet,erre mi történt?Én már a szerelmemmel jöttem el erre a csodás,gyönyörű helyre.Gyermekkori álmom kipipálva.
-Szeretlek.-suttogta bele Justin a csókunkba.Szavaitól a szívem még hevesebben kezdett el verni,mint eddig.
-Én sokkal jobban.-válaszoltam és egy apró csókot nyomtam még a szájára.
-Nem veszekszem,de én jobban Mrs.Bieber.
-Oh tetszik ez a név.-simogattam meg az állam és elég drámai pillanat volt.
-Nekem is.-csókolt meg ismét.Soha az életben nem fogom megunni a csókjait..
-Nem megyünk ki?-kérdeztem és közben felálltam,hogy megigazítsam a bikinimet ami egy kicsit elcsúszott a nagy úszkálásban..
-Miért kínozol evvel a tökéletes külsőddel?-siránkozott és úgy tett,mintha sírna.
-És te?-kérdeztem egyből vissza.
-Hát ez egyszerű.Azért amiért te is.-kacsintott.Ez egy elfogadható válasz volt,gondoltam nem bonyolítom túl ezt a kérdést.
Már majdnem kiértünk a partra,mikor Justin hátulról megölelt.Gyengéden kezdte el csókolgatni a nyakam,aztán pedig átváltott durva üzem módra.Erősen kezdte el szívogatni,ami néha késztetésem ellenére is nyögéseket váltott ki belőlem.De nem tagadom irtóan élveztem.Justinnal szembe fordultam és viszonoztam az érintéseit,csak én már durvábban szívtam a nyakát.Egy biztos ezeknek kellően megmarad a nyoma.Túl tengett bennem valami vágy Justin iránt,sokkal jobban akartam érezni a közelségét.Nem tudom mi az oka a hirtelen érzelem változásaimnak.Akarom Justint!Igen úgy akarom.


7 megjegyzés:

  1. basszus de jóóó<33333 már várom a kövit:$:*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó,siess a következővel!

    VálaszTörlés
  3. omg, hát imádom a blogod. örülök, hogy megtaláltam, mert Vanessát és Justin is imádom, így ketten meg olyan édesek, nagyon szeretem őket <3 jó rész, siess. :) u.i.: rendszeres olvasód lettem :) <3

    VálaszTörlés
  4. Uramisten*O* Nagyon tetszett*o* É bocsi hogy csak most kommentelek de telefonról nem enged><
    De GYORSAN FOLYTASD<3

    VálaszTörlés