2013. november 30., szombat

25.Hirtelen megbotlott

El sem tudom hinni,már több mint 5000 oldalmegjelenítés.Borzalmasan hálás vagyok a 12 feliratkozónak és a hozzászólóknak.Köszönöm,köszönöm <3 Ennek örömére a megszokottnál hosszabb részt hoztam.Kommenteljetek és jó olvasást!

-Hát egyenlőre úgy vagyunk,ahogyan egy éve.-fogta meg a kezem Lara és én csak győztesen mosolyogtam.Tudtam,hogy ha kitartok akkor újra magam mellett tudhatom a szerelmem.
-Hát ez oltári.És ezt mind nekem köszönhetitek.-hajolt meg előttünk Jessi mintha valami díjat nyert volna.Laraval elkezdtünk nevetni és egyszerre mondtuk Jessinek,hogy köszönjük.




-  5 nappal később -

~ Lara szemszöge ~

Eljött a szilveszter napja.Új év,új szerelmek,új csalódások,új érzelmek,új kapcsolatok és sok egyéb más ami új dolog lehet számunkra.Minden év elején új fogadalmak és ez nálam sem maradhat el.Az estét Justin Hollywood Hills-i házában ünnepeljük.Nagyon sok embert meghívtunk,de csak baráti körökből és arról is gondoskodtunk,hogy idegenek ne tudjanak belépni.Én az elején nem díjaztam ezt az ötletet,hogy ott tartsuk a bulit,mert ez a lakás egy kicsit fenomenális ahhoz,hogy holt részeg emberek össze zúzzák,de Justin ellenkezett és azt mondta,hogy ha annyira össze zúznák akkor majd vesz egy másikat.Kicsit erre a mondatára mérges lettem,azért ne akarjon ennyire laza lenni és a pénzt pedig nem újabb és újabb lakásokra kéne költeni,hanem gyerekek beiskolázására,és szegények segítségére kéne nyújtani.Viszont olyan makacs,hogy nem hallgatott rám és csak annyit mondott,hogy nyugodjak meg.Furcsa,de megnyugodtam tőle és megadtam magamat.
-Lara,segíts már.-tört be a hálószobába Jessi és a kezében egy rakat ruha.Alig 1 óránk van a buliig és ő még egy szál köntösben,kócosan rohangál?
-Ezt nem mondod komolyan,hogy még nem vagy kész?-förmedtem rá,mire ő csak kétségbe esetten pillantott rám.A tekintete bosszantóan cuki volt és ettől lehiggadtam.
-Ahj,na gyere gyorsan.Segítek.-nyúltam oda a ruhákért amitől ő csak elmosolyodott.
-Ehhez mit szólsz?-mutattam fel egy bordó egybe ruháht,ami valljuk be enyhén szólva kihívó jellegű volt.Nem vártam mást,Jessica azonnal megrázta a fejét,úgyhogy újabb keresgélésbe kezdtem,amikor felcsillant a szemem.
-Na ha ezt nem veszed fel,akkor vége a barátságunknak.-rejtéjeskedtem és fenyegetőztem.Nyilván valóan nem gondoltam komolyan az előbb elhangzottakat..
-Mutasd már.-idegeskedett és a kezemhez nyúlt ami a hátam mögött tartózkodott a ruha társaságával.
-Nekem van ilyenem?-szaladt fel az egyik szemöldöke,amitől elnevettem magam.
-Ne legyél már ennyire szőke,ha itt volt a ruháid között akkor több,mint valószínű,hogy ez a te ruhád.-csaptam a fejemre,mert komolyan ez a kérdése fájt.
-Köszönöm a segítségedet,ezt fogom felvenni.-ölelt át és megsimogatta a hátamat.
-Ez természetes.De siess,mert még ki kell sminkelned magadat.-mutattam a fürdőszoba felé,amitől ő egyből megindult.
5 perc várakozás után,sikerült kijönnie a kiválasztott ruhában.Komolyan lány létemre is azt tudom mondani,hogy Jessi szív döglesztően csinos és szexi volt.
-Tökéletes.-kacsintottam rá.
-Köszönöm.-tapsikolt,mint valami óvódás aki látott egy csillámpónit.
-És jöhet a sminkelés.-ültettem bele egy székbe és elkezdtem a "munkámat".Mikor kész lettem Jessi teljes mértékben megvolt elégedve és egy puszit nyomott az arcomra.Egy részben aranyos volt tőle,más részben pedig gonosz ugyanis a szája vörös rúzzsal volt ki kenve.Gonoszan néztem rá,aztán letöröltem és mindketten egy hatalmas tükör elé sétáltunk.
Mindketten bólintottunk és pacsiztunk egyet.Őszintén?Jól néztünk ki és remélem Justin is meglesz elégedve velem.És igen Justin..Még mindig nem vagyunk együtt,de úgy érzem készen lennék már egy új kapcsolatra ami csak is csak Justinnal lehetséges.Szeretem őt és nem akarom elveszíteni se őt,se ezt az érzést.

Lara ruhája
Jessica  ruhája





 ~ Justin szemszöge ~

Már elkezdődött a buli,szinte minden vendég itt van,de Jessica és Lara még mindig fent vannak az emeleten.Nem hiszem el,hogy egy egész nap nem volt elég ahhoz,hogy elkészüljenek..
-Hallod haver,nem akarod kölcsön adni egy éjszakára a csajod?-kérdezte Lil Za és a lépcső felé pillantott.Énis oda néztem és köpni,nyelni nem tudtam a látványtól.Lara gyönyörű barna bőrén ez a fehér ruha szinte rikított.Jessica is igazán csinos volt,de Larat mindig is szebbnek tartottam.A két lányon legelt minden fiú és lány szeme.Még mindig sokk hatása alatt vagyok,hogy ilyen gyönyörű Lara!Nem is értem,hogy állhat velem szóba..Pár perc után feleszméltem és eszembe jutott mit mondott Lil.
-Mi az,hogy kölcsön adom?Be ne merj próbálkozni nála.-néztem rá gyilkos szemekkel.
-Nyugi van tesó.Tudod,hogy barátok vagyunk.-ütött bele a vállamba egy gyengét.
-Tudom,de csak okosan.-viszonoztam ütlegelését,de azért még mindig fenyegető szemekkel néztem.
-Na megyek felszedek valakit.-pattant fel a székből és pillanatokon belül elveszett a tömegben.Mikor elment egyből Larat kezdtem el keresgélni,de nem volt nehéz a nyomára bukkanni.Mindenki közül kitűnt az én szerelmem.Háttal állt nekem és ezért gondoltam megijesztem.
-Szia cica,jössz egy körre?-fogtam meg a derekát és a nyakára csókokat hintettem.Ő reflex szerűen bele könyökölt a hasamban amitől egy kicsit meggörnyedtem,de nem fájt.
-Jézusom Justin.Jól vagy?-simogatta a vállam és aggodalmaskadott.
-Persze,de azért tetszett,hogy ilyen kis gyengéd vagy.-nevettem el magam.
-Ne haragudj azt hittem valami,perverz haverod az.-már ő is nevetett kínjában.
-Mese szép vagy.-húztam magamhoz közel és egy hajszál is alig fért volna el közöttünk.
-Te pedig írtó helyes.-nyalta körbe a száját.Bevallom erre a cselekedetére beindultam..Hogy lehet valaki ennyire szexi?
-Akkor kezdődhet a buli?-suttogtam a fülébe és a kezeim egy kicsit lejjebb csúsztak a derekáról.
-Már alig várom.-suttogta ő is a fülembe,de a kezemet azonnal levette a formás hátsójáról.
-Most viszont igyunk.-tolt el magától és rácsapott a mellkasomra.
-Hát igyunk.-egyeztem bele és máris elindultunk a bárpult felé.Útközben elég sok szempár nézegette Larat amitől egy kicsit felidegesítettem magamat,de érthető volt.Csak azért remélem tisztában vannak azzal,hogy ő csak is az enyém.
Gyorsan kértem pár piát egy tálcára és Laraval leültünk a kanapéra.
-Koccintsunk arra,hogy visszatért az emlékezeted.-nyújtottam felé egy pohár pezsgőt.Mindketten egy húzásra megittunk,ami valljuk be nem volt okos döntés.Már alig maradt valami alkohol a tálcán,de azt a kicsit is lehúzta egyedül Lara.Én még viszonylag magánál vagyok,de Lara nem éppen van jó formában.Sosem láttam ilyen felszabadultnak.
-Gyere táncolni.-áll fel nagy nehezen és megragadta a karomat.Mikor a tömeg közepére értünk Lara rögtön elkezdett táncolni.Mindenkit levert a tánc tudásával,annyira jól csinálta.Még énis meglepődtem.Pár perc múlva már kezdett elfajulni a dolog,úgy érintkezett velem a teste,hogy a nemi szervem észbe kapott és kezdett megkeményedni.Hátsó fertálya szórakoztatta a férfiasságom.Néha néha vad csókolózásba kezdtünk és már éreztük,hogy nem bírjuk tovább..Hirtelen megindult az emelet felé és ujjaival jelezte,hogy kövessem.Most mondjam azt,hogy inkább nem?Nem,ez eszembe se jutott úgyhogy utána siettem.Mikor beléptünk a hálószobámba egyből egymásnak estünk.Az ágyra döntöttem és a nyakát kezdtem el erősen szívni amitől ő akaratlanul is felnyögött.Közben Lara lerugdosta magáról a magassarkúját és lerántotta rólam a felsőmet,már a gatyámnál tartott,hogy levegye,de gyorsan felálltam és a pólómat kerestem,hogy vissza vegyem.

~ Jessica szemszöge ~

Unom már az egyedül létet.Hiányzik egy fiú az életemből akivel boldog vagyok.Annyira irigylem Larat,hogy ő már megtalálta az igazit...Csak gondolkoztam és gondolkoztam amikor egy férfi hang zökkentett ki.
-A híres Jessica Hart.-mondta és a pultnak támaszkodott.Meglepődtem a látványtól..
-Nocsak nocsak.Chaz Somers te még élsz?-nevettem bele a képébe.Chazal haragban váltunk el 8.osztályban.Folyamatosan piszkált és rossz dolgokat mondott rólam..Ezzel telt el az utolsó évünk.
-Hát látod.-vonta meg a vállát és kért közben egy piát.
-Sajnos látom.-vágtam fancsali képet és belekortyoltam a pezsgőmbe.
-Szóval még mindig nem sikerült elfelejteni a múltat?
-Képzeld nem,sajnos nem tudtam elfelejteni.Az a fiú aki akkoriban az életem szerelme volt,folyamatosan piszkált és lelkileg megbántott,de nem gyengén.-csak úgy zúdultak a szavak a számból.És sajnos olyat is elmondtam amiről Chaz életében nem tudott.
-Várjunk csak,mi?-nyíltak tágra a szemei.
-Tudod mit?Felejtsd el azt amit az előbb mondtam.-kaptam fel magamat és kirohantam a házból.A sírás küszöbén álltam,amikor már nem bírtam tovább és átléptem.A könnyeim alig bírták követni egymást és az idióta Chaz miatt van minden.Igen lehet,hogy van egy fiú az életemben aki olyan hatással van rám,mint senki más és ez sajnos Chaz.A sírba kerget az a tudat,hogy ő nem érez irántam semmit.Legszívesebben bele ugrottam volna a medencébe és ott megfulladni,de ezek mind butaságok.A legnagyobb dolog amit elítélek az az öngyilkosság.Túl sok a gyenge ember,de én nem vagyok ilyen.
-Mi volt ez az egész?-hallottam meg az ismerős hangot.
-Kérlek hagyj magamra.-üvöltöttem rá Chazre.
-Megfogsz fagyni legalább vedd fel a kabátomat.-mondta és rám terítette.Az illata,megőrjített.Miért?Miért kellett újra felbukkannia?
-Köszönöm.-szipogtam és letöröltem a könnyeimet.
-Már csak 10 perc és éjfél.-leült mellém és szemeivel megbolondított.
-Chaz,éreztél irántam valaha valamit?-nem kerülve a forró kását,rákérdeztem.A testem remegett,de nem a hideg levegőtől,hanem Chaz válaszától.
-Őszintén?Még mindig érzek irántad valamit.És az igazság az,hogy Justin mondta itt leszel és csak ezért utaztam ide.-válaszától kiszállt belőlem minden félelem.És nem bírtam felfogni!Ez most teljesen komoly?Szeret?Nem bírom elhinni.
-És még mielőtt rákérdeznél,igen,ez az igazság.-mosolygott rám amitől elkábultam.
-Ahj,Chaz.Hiányoztál.-öleltem át és beletúrtam a hajába.
-Te is.-suttogta amitől kirázott a hideg.
-Mindjárt éjfél.Menjünk be és koccintsunk.-ugrottam fel boldogan,amitől kicsit furcsán nézett rám.
-Hát rendben.-nevetett fel.
Mikor beértünk a házba mindenki vissza számolt.Pont időben érkeztünk.Viszont Larat és Justint sehol sem találtam.Furcsa...
4,3,2,1.És mindenki sikított egyet.
-Boldog új évet!-nyújtott felém egy poharat Chaz.
-Neked is.-koccintottam.
-Nem láttad Justinékat?-néztem körbe idegesen.De nem is értem miért idegeskedek,biztosan elvannak.
-Boldog újévet.-kiabált a lépcső legfelső fokáról Lara.Részegen??Mi történt ezzel?
Mindenki őt figyelte és néhányan össze súgtak.Ami nem igazán tetszett.
Lara megindult lefelé.Hangosan kezdtem el kiabálni,hogy "Neeee".Tudtam,hogy nem lesz jó vége és be is bizonyosodott.Lara második lépténél hirtelen megbotlott.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése