2013. november 6., szerda

19.Naív voltam

És meg is hoztam az új részt!<3 Ez egy picit rövd rész lett,de szerintem izgalmas szóval kommenteljetek és pipáljatok.xoxo :* 
Jaj egy kis vicceset szeretnék mutatni.Már több mint 1 órája nevetek:DDDD
A TV-ben: Justin Bieber-t elrabolták!! 
Utálók: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20120825132020/musicstory/fr/images/b/b5/Dans_de_la_joie.gif 
Én:
http://2b.img.v4.skyrock.net/5275/83935275/pics/3095737737_1_7_6Z91nr7X.gif

-Állj csak meg.-kiabált utánam Louis és hallottam ahogyan fut le a lépcsőn.
Nem volt kellemes érzés reggel futni vagy 10 kört a lakásban,de minden rossz gondolatom elszállt azóta amióta itt van Louis.Szeretem,hogy mellette kikapcsol az agyam.
-Olyan  kis aranyosak vagytok együtt.-mosolygott Selena miközben felült a konyha pultra



^^2 hónappal később^^

December 24.-e van,Szent este.Annyi minden történt velem,két hónap alatt,hogy hihetetlen..Kezdeném ott,hogy Jessi még csak 1 hete jött haza,ugyanis anyukája mellett akart lenni a kezelés végéig,ami jól sikerült és szerencsére sikerült meggyógyulnia.Justinnal egyszer sem futottam össze az utcán,de még nem is keresett..Szóval ennyire volt szerelmes belém?Chhh.Selena 1 hónapig volt nállam,de sajnos kezdődött neki a koncertezés és nem igazán láttam.Annyira jóba lettünk,hogy a karácsonyt is velünk tölti.Az újságok nagyon sokat pletykáltak Selenáról,Justinról,Louisról és rólam.Ahogy alkalmuk adódott,mindig kitaláltak valamit négyünkről,de szerencsére már megbékéltek és hagyják,hogy éljük az életünket.Jessica és Selena nem igazán szimpatizálnak egymással,fogalmam sincs,hogy mi lehet az oka.

-Lara ki hozznád a a poharakat?-kiabált a nappaliból Eleanor.Ja igen,a karácsonyt együtt töltjük,Londonban.One Direction és a barátnők,Selena,Jessi.
-Persze.
-Jaj Eleanor nyugi már.Annyira túl izgulod ezt az egészet.-vittem ki a poharakat és nyugtattam szegény lányt.
-Tudom,de tökéletes vacsorát akarok meg,azt akarom,hogy minden tökéletes legyen.-magyarázkodott.
-Értelek és hidd el,hogy így lesz.-kacsintottam.
-Na én megyek megnézem Louist,hogy áll.-indultam fel az emeletre.
Mikor oda értem a szobánkhoz,halk női hangot hallottam kiszűrődni.Tudom,hogy nem szabadott volna de elkezdtem hallgatózni..Selena és Louis beszélgettek oda bent,de nem értem,hogy miről és miért.
-Remélem gondoskodtál arról,hogy Justin soha többet ne keresse Larat.-mondta suttogva Louis.
-Igen,gondoskodtam nyugodj már meg.Egészen biztos,hogy ők egymás közelébe már nem nagyon fognak kerülni.-mondta Selena.
-Ebben egyeztünk meg.Én nem árullak be Laranak,hogy hazudtál neki az egész kapcsolatotokról,te pedig elintézed Biebert.-hallottam Louis fenyegetőző hangját.
-Mindennap azon izgulok,hogy Lara emlékezete vissza jön és mindenre vissza fog emlékezni.Arra,hogy ti utáljátok egymást a kezdetektől fogva vagy,hogy én és ő nem jártunk,csak hazudtam neki amikor felkelt a kórházban.Félek Selena..-idegeskedett Louis.
Nem bírtam feldolgozni az imént hallottakat.Három ember volt az életemben aki mindennél fontosabb volt és ebből kettő,évek és napok óta hazudnak nekem,mindenről ami a múltamhoz kapcsolódik.Teljesen össze omlottam,arcomon éreztem,hogy fájó könnycseppek csordulnak végig..
-Na most viszont menjünk le,mert feltünő,hogy ketten nem vagyunk lent.-hallottam Selena hangját és azt is,hogy közelednek az ajtóhoz de nem volt erőm elbújni.
Mikor kinyitották az ajtót mindketten ledermedve álltak és néztek engem.Selena nem bírt megszólalni,Louis pedig lehajtotta a fejét.
-Rohadjatok meg.-sikerült ki passzíroznom egy szót a számból.
-Lara félreértetted az egészet.-mondta Louis és megfogta a kezem.
-Azt meséld el,hogy ezen mit lehet félre érteni?-kérdeztem kiabálva.Nem bírtam magamba folytani,hazugságban éltem egy egész éven keresztül,nyilván valóan nem fogok higgadt maradni.
-Megmagyarázom.-felelte Louis,de Selena egy szót sem szólt csak állt egy helyben.
-Na hallgatom.-húztam el a kezemet.
-Hát az igazság az.-itt elakadt és másodpercekig meg sem szólalt.
-Mi az igazság?-mosolyogva sírtam.
-N-nem tudom.-halkult el én pedig szánakozóan megráztam a fejem és lementem a lépcsőn.
Életem legeslegrosszabb karácsonya.Nem tudom mit vétettem,hogy ezt kaptam.Legszívesebben világgá mennék és meg sem állnék addig amíg el nem felejtem azokat,akik fájdalmat okoztak nekem.Mikor lementem mindenki az asztalnál ült,boldogan és nevetve.Bárcsak én is ilyen boldog lehetnék most,de sajnos nem hiszem,hogy a mai nap ez valóra válik.
-Haza megyek..-mondtam hirtelen és minden szempár rám szegeződött.
-Mi történt Lara?-szaladt oda hozzám Jessica és felemelte a fejem.
-Jesszusom,miért sírsz?-törölte le a könnyeimet és magához ölelt.
-Átvertek.-szinte már bőgtem.
-Ki?Mi és hol?-kérdezte aggodalmasan az asztalnál Liam.Liammal nagyon jó viszonyba lettünk,szinte mindent elmondok neki.
-Selena és Louis.-válaszoltam és közben leültettek az asztalhoz,nehogy véletlen össze essek.Egyik pillanatban kiugrok a bőrömböl a boldogságtól,másik pillanatban pedig már romokban heverek.


6 megjegyzés: