2013. november 6., szerda

18.Rossz ki,jó be!

Sziasztok ^.^ A tegnapi napom borzalmas volt és ez sajnos meglátszott a részeken is,szóval elnézést.DE!Mai nap is kettőt hozok ugyanis,beteg lettem és csak a blogra fogom szentelni a napjaimat!Juj és mikor reggel megláttam,hogy már a 2000 oldalmegjelenítést is átléptük,azt hittem holt betegen futok néhány kört *__* Köszönöm nektek!Aki szeret zenét hallgatni olvasás közben az indítsa el!:)
http://www.youtube.com/watch?v=eg_q-ouCNWQ

Leparkoltam Justin házánál és kiszálltam a kocsiból.Alig értem a kapuhoz Justin már nyitotta az ajtót és azt mondta siessek be,mert egész este itt ólálkodnak a riporterek.Gyorsan berohantam a házba és meglepődtem,hogy szana szét piás üvegek.Remélem csak valami buli volt és nem Lara után sír..


-Na miújság haver?Mit keresel te Kanadában?-próbált jó pofizni,de én arckifejezés nélkül elsétáltam mellette és a kanapéra leültem.
-Csak szeretnék valamit veled megbeszélni.Azt hiszem van miről..
-Nagyon megijesztesz,mondjad már.-úgy mondta,mintha fogalma se lenne arról,hogy miért jöttem.
-Ajánlom kedves figyelmedbe,hogyha Lara közelébe merészkedsz még egyszer,annak nem lesz jó vége.-vetettem Justinra egy gyilkos tekintetet.
-Figyelj ide,Louis.Kevesebb,mint 1 hónapja együtt buliztunk és te nekem egy szót sem szóltál arról,hogy neked van barátnőd ráadásul az a lány,aki mindennél fontosabb számomra!-magyarázott én pedig csak megráztam a fejem.
-Tudod,hogy miért nem mondtam el?Mert amikor,te és Lara összevesztetek én aznap segg részegen találtam meg az egyik utcában.És láttam milyen szenvedést okoztál neki,nem akartam többet így látni.Féltem,hogyha újra találkoztok,vissza jön az emléke és engem elfelejt.De szerencsére nem így lett és remélem nem is fog megtörténni,mert Larat,te nem érdemled meg!-beszéltem teljesen higgadtan,pedig legbelül tomboltam az idegességtől.Mikor Justinra pillantottam a tekintete üressé vált.
-Csak tudod ez rohadtul nem fer,hogy én turnén voltam,te meg az emlékezet kiesését kihasználtad és ellenem fordítottad.-hangja Justinnak egyre jobban emelkedett és már egy helyben sem tudott megülni,ezért fel alá járkált a házban.
-Én nem használtam ki senkit és semmit!Csak tudtam,hogy Laranak sokkal jobb lesz mellettem.-úgy néz ki elkezdődött a vita.
-A fenéket lesz jó.Ne félj teszek róla,hogy Laranak visszajöjjön az emlékezete és rá fog jönni,hogy kit is szeret igazából.-vetett rám egy gúnyos mosolyt.
Ez a senki azt hiszi,mindent megkaphat?Nagyon téved.
-Szánalmas vagy Justin,ismerlek annyira,hogy tudjam neked Lara csak egy trófea lenne.-mondtam és a kezem ökölbe szorult.Türtőztetnem kell magamat,mert a végén még péppé verem ezt a gyereket.
-Nagyon tévedsz,barátom.Sosem voltam,ilyen srác aki csak megdugja a nőket és eldobja,mint egy rongy babát.Semmit sem tudsz te az életemről.Selenát is teljes szívemből szerettem,de megcsalt kétszer is.Az elsőnél még megbocsájtottam neki,de a másodiknál már elegem lett és véget vetettem a kapcsolatunknak.-közelebb jött hozzám és mérgesen nézett bele a szemembe.Azt hitte,hogy megijeszt,de nem sikerült neki.
-És azt hiszed,te majd eleget tudsz tenni Laranak?Ne nevettess már.-röhögött ismét gúnyosan,amitől a kezem hirtelen mozdulatot tett,de sikerült megállítanom.
-Ez esetben,elnézést.De ennek a beszélgetésnek véget vetek,ugyanis nem igazán bírom vissza fogni,hogy ne üsselek meg.-indultam meg az ajtó felé.
-Megfutamodtunk?-röhögött.
-Ezzel nincs vége Bieber.És még egyszer mondom,hogy ne menj Lara közelébe.-kiabáltam vissza még a kapuból.Közben körbe néztem,hogy nincs e valahol riporter,mert nem lenne jó,ha még egy pletyka kerülne ki a címlapra.

*Justin szemszöge*

Ez a Louis teljes álom világban él,hogy azt hiszi Lara mellette marad örökké.Csak nehogy összetörjön a csalódottságtól.
Egy valamin nagyon elgondolkoztam,amit Louis mondott.Lara tényleg hulla részeg volt miattam aznap este mikor össze vesztünk?Rosszul éreztem magamat,hogy ilyen szenvedést okoztam neki,pedig emlékszem egy mondatra:"Soha nem fogok,neked olyat tenni,hogy szenvedj miattam.".Csak ez a mondat visszhangzott a fejemben.Ígéretet tettem Laranak,de én megszegtem..
Gondolkodni akartam és ezért elmentem a helyi Starbucksba.Szerencsémre itthon,nem nagyon támadnak le a rajongók és így nyugodtan tudtam meginni a kávémat és megenni a süteményemet.Idő közben a kezembe akadt egy újság,amin Lara volt a címlapon.Nagyon ideges lettem,hogy nem hagyják békén azok az idióta riporterek.Már nagyon elegem van belőlük,hogy nincs nyugodt életem,annyira jó lenne néha újra normálisnak lenni.
A huszonharmadik oldalra lapoztam és elolvastam,Lara gondolatait.Legbelül,újra összetörtem..Azt mondta nem akar tőlem semmit és,hogy csak Louist szereti.
Ismét elgondolkoztam azon,hogy mit tegyek és arra lyukadtam ki,hagyom Larat egy kis időre,hogy megbékéljen.Nehéz lesz kibírni,de azt hiszem így sokkal jobb lesz majd minden.Vagyis reménykedem...

*Lara szemszöge*


Tudjátok mire a legjobb felkelni?Arra,hogy a szerelmed simogatja a hajkoronádat és gyengéd puszikat nyom a nyakadra.

-Louis te vagy?-kérdeztem félkómásan,hunyorítva.
-Na szerinted ki az?-kérdezte és láttam,hogy mosolyra húzódik a szája.
-Juj végre itt vagy.-magamhoz húztam a gallérjánál fogva és heves csók csatákba kezdtünk.Éreztem,hogy csókjainkba bele mosolyog.Annyira jó volt újra érezni őt a közelembe,hogy néha megremegtem a közelségétől.Hatalmas keze lecsúszott a combomra és lassan simogatni kezdte.Egyik pillanatban keze kezdett felfele ólálkodni,azt hittem,hogy kényeztetni akar,de ehelyett úgy bele nyomta az ujját az oldalamba,hogy hatalmasat sikítottam.
-Jézus Lara,mi történt?-tört be a szobába Selena kócosan.
-Jaj nahát,Louis te mit keresel itt?-mosolyodott el Selena.
-Még mindig érdekesebb,hogy te mit keresel itt?Ti nem utáljátok egymást?-kérdezte Louis meglepődötten.Némán figyeltem ahogy egymással kommunikálnak.
-Laranal leszek egy pár napot és már nem utáljuk egymást,mert megbeszéltük.Ugye Lara?-kérdezte és ledobta magát a fotelbe.Én csak mosolyogva bólintottam.
-Na az tök jó.Én pedig meglátogatom a szerelmemet.-nyomott egy csókot a számra.
-És mi volt ez a hangos sikítás?-nézett ránk gyanús képpel Selena.
-Ez az állat bele nyomta az ujját az oldalamba.-mondtam és fejbe vágtam Louist egy párnával.Azt hiszem most kell kiugranom az ágyból és futni.Hirtelen felpattantam az ágyból és futni kezdtem.
-Állj csak meg.-kiabált utánam Louis és hallottam ahogyan fut le a lépcsőn.
Nem volt kellemes érzés reggel futni vagy 10 kört a lakásban,de minden rossz gondolatom elszállt azóta amióta itt van Louis.Szeretem,hogy mellette kikapcsol az agyam.
-Olyan  kis aranyosak vagytok együtt.-mosolygott Selena miközben felült a konyha pultra.










2 megjegyzés:

  1. nagyon, nagyon jó!:D
    érzem A ZSIGEREIMBEN(xd) hogy itt valami nagy balhé van kialakulóban Lou és Justin között...:Dd
    jobbulást, és siess a kövivel:)♥

    VálaszTörlés
  2. gyors voltam?:DD köszönöm és köszönöm <3 <3

    VálaszTörlés