2013. november 19., kedd

23.Lehetséges ez?

Hú de nehéz bele kezdeni a búcsúzkodásba...Sose volt erősségem.Nagy gondolkodás után,úgy döntöttem abba hagyom egy kis időre az írást.Vagy még az is előfordulhat,hogy már nem is folytatom..Úgy érzem nem nekem való az írás és ami nem megy azt inkább nem erőltetem.:) Nagyon nagyon hálás vagyok mindenkinek aki 23.részig velem volt lélekben és mindenhogy!Íme egy búcsú rész.Jó olvasást és köszönök nektek mindent <3 <3 Remélhetőleg téli szünetben újra találkozunk!:)


-Justin nincs kedved ma este átjönni filmezni?-szinte arrébb lökött Jessi és váratlan kérdést tett fel.Megőrült ez?
-Ööö hát ha csak Larat ez nem zavarja.-hajolt ki Justin,Jessi teste mögül.
-Dehogyis.Szívesen várunk.-nyugtattam meg a szavakkal.
-Na ez pompás akkor gyere át olyan 6-7 körül.-gondolkodott Jessica.Már most gyanús ez a lány.Valamit kitervelt..

Miután Justin haza hozott,Jessicát egyből letámadtam,hogy mit tervelt ki?
-Miből gondolod,hogy én bármit is kiterveltem?-nyitotta O alakúra a száját és úgy tett mintha nem tudná miről beszélek..
-Hát abból gondoltam,hogy nagyon jól ismerlek.-válaszoltam hunyorítva.Próbáltam jelezni,hogy bármit csinál tudom,hogy miért!
-Lara.Egyszerű ez az egész.Kicsit lendítek a kapcsolatotokon.-kacsintott és megsem várva a reakciómat felviharzott a szobába.
Nem igazán tudok mit mondani Jessicának a kis tervéről.De kitudja...Lehet,hogy még megköszönöm neki ezt az egészet.És ami meg Louist illeti,kellemes érzés látni az újság címlapján,hogy már más lányokkal enyeleg.Ennyire voltam neki fontos,hát rohadjon meg.Azt sem érdemli meg,hogy rá gondoljak nem,hogy sírjak utána...Elpazaroltam egy évet azokra akik hazudtak nekem,és eltaszítottam magam mellől azt aki mindent eldobna értem.Szánalmas vagyok.
-Lara csöngettek.Azt hiszem Justin az.-üvöltött át a másik szobából Jessi.Nahát ilyen gyorsan elment az idő,észre sem vettem.Gyorsan lebaktattam a lépcsőn és kinyitottam az ajtót.
-Szia.Gyere beljebb.-mutattam a kezemmel a nappali felé.
-Körbe vezesselek?-kérdeztem udvariasan.
-Lara már nagyon jól ismerek itt mindent.-nevette el magát.-Ja tényleg,elfelejtettem.-csaptam a fejemre,ami basszus fájt.Mint valami mazoista..
Justin csak jót nevetett azon,hogy magamat ütlegelem.
-Ne nevess.-néztem rá fenyegetően.
-Elnézést.-nézett bűnbánóan.
-Na akkor mit nézünk?-kérdeztem és kidobtam az asztalra a DVD-ket.
-Jessica gyere lefeleee!-kiabáltam fel hangosan.
Jessi érkezéséig kihoztam egy kis nassolni valót.
-Mit nézünk?-kérdeztem tőlük.Jessica az egy személyes kanapén ült érdekes módon,Justin meg a két személyesen.Micsoda véletlen nem?
-Valami horrort.-nézett hátra Justin.Gyorsan leültem mellé vagyis nem mellé csak a kanapéra!Már ment vagy fél órája a film amikor Jessica felállt.
-Azt hiszem én lefekszem eléggé rosszul vagyok.-fogta a hasát.
-Aha persze.-néztem rá és közben mosolyogtam.Tudtam,hogy mit akart ez a mocsok.Azt akarta,hogy kettesben legyek Justinnal.Okos azt kell,hogy mondjam.
-Jobbulást.-nézett rá Justin szomorúan.Komolyan elhiszi neki?És még azt hittem én vagyok a naív.Miután Jessi felment,Justinnal szinte nem is figyeltünk a filmre,annyira jól elbeszélgettünk,egymás szájába popcornt dobáltunk..Nem kell mondanom a kanapé réseit jól át kell majd tisztítanom.Beszélgettünk az álmainkról,beszélgettünk a rajongóiról.Aztán elkezdtünk párna csatázni és egy pillanat alatt elfelejtettem miért.
Már éppen fejbe akartam vágni a párnával,de ő előbb cselekedett és a hasamnál megcsikizett.Amitől ráestem.A kanapén feküdtünk,egymáson vagyis pontosabban én voltam felül.Nem tudom mi ütött belém de szemeitől mindent elfelejtettem.Hirtelen két kezével megfogta a fejem,magához húzott és megcsókolt.És akkor történt meg az,hogy a fejemben minden lepörgött a múltamról.
Eszembe jutott amikor Justinnal először csókolóztunk,vagy amikor másodikos koromban eltörtem az osztálytársam haj pántját és Justin magára vállalta.Minden eszembe jutott.Az is ahogyan 1 éve elváltunk egymástól haragban.De ami a legfontosabb,hogy eszembe jutott minden érzelem amit iránta éreztem és ezek újra átjárták a testem.Visszajött az emlékezetem,lehetséges ez?


Mi lesz mindennek a következménye?Remélhetőleg hamarosan megtudhatjuk.



6 megjegyzés:

  1. kegyetlenség itt abba hagyni:c♥ ...de megértem a döntésed:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezek szerint egyet értesz velem,hogy rosszul írok :DD köszönöm <3

      Törlés
  2. Szia!:)
    Ma találtam rá a blogodra és nagyon imádom! Ne hagyd abba mert nagyon jól írsz!:) Nem értem mért akarod abba hagyni....Mert nagyon jó...:) <3333!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nagyon szépen köszönöm ezeket a kedves szavakat,jól esnek <3 És nem fogom abba hagyni ígérem :)

      Törlés