2013. november 5., kedd

17.Tegyünk egy kitérőt

Ne haragudjatok ez elég rövidke rész lett,de nagyon hulla vagyok.Csak azért szedtem össze valami részt,mert megígértem nektek és ez nállam alap dolog,hogy "Ígéret szép szó,ha betartják úgy jó".És még valamiért elnézést,lehet,hogy lesz benne pár helyesírási hiba de nincs erőm újra átfutni.Sajnálom és jóéjszakát <3

Mikor Lara megkért,hogy elmeséljem neki az igazat,na akkor annyira össze dörzsöltem volna a tenyerem és röhögtem volna egy ördögiet,de sajnos nem tehettem.
-Persze,hogy elmesélem.Gyere üljünk le a kanapéra.-mosolyogtam és átültem.
-Hogyan is kezdjek bele...


-Justin és te kavartatok,miután mi szakítottunk...Pár napig te és én nem nagyon csíptük egymást,de egyiknap a plázában megmentettél a sok sikítozó,őrült rajongótol,ha te nem vagyok akkor helyben széttépnek.Attól a naptól kezdve,nagyon jóba lettünk és elég sokat lógtunk együt.Justinnal te ugyan úgy kavartál,és ez engem egy csöppet sem zavart.És volt egy este,amikor Justin és én találkoztunk egy buliban,full részegek voltunk és véletlen megcsókoltuk egymást,de persze én ezt egyből elmondtam neked jó barátnő módjára és te megharagudtál rám és Justinra.Úgyhogy még ezredjére is szeretnék bocsánatot kérni.-tömködtem a hazugságokkal a buta Lara fejét.Az arcán teljesen látszott,hogy nem erre számított.Kezd jól alakulni a tervem..
-É-én nem tudok mit mondani,annyi biztos akármi is történt én nem haragszom.Mindenki megérdemel egy újabb esélyt.-alig bírt szóhoz jutni de végül ejtett egy aranyos mosolyt.Eddig nem vettem észre de tényleg gyönyörű lány Lara és van mire féltékenynek lennem.De egyetlen bökkenő van..Alig vagyok itt fél órája már is kedvelem ezt a lányt,csak hát egy éve rosszul indult a megismerkedésünk.Csak nehogy megsajnáljam..
-De te mit halottál a mi kapcsolatunkról?-kérdeztem kíváncsian.
Lara elmesélte,hogy ma Justin mit mondott neki...A teljes igazságot de ezt neki nem kell tudni,hogy tényleg így történt minden.Érdekes de nagyon sokáig elbeszélgettünk már lehetett vagy 4 óra amikor Lara jelezte,hogy álmos.Azt is megbeszéltük,hogy nálla lakhatok egy pár napig és ez még többet segít majd az akciómon.Úgy beszélek mint valami rossz bűnöző vagy gyilkos..Néha még énis megrémísztem magamat.Bleeee.

*Lara szemszöge*


Annyira nem esett rosszul az igazság,Justint nem igazán ismerem és nem tudom,hogy mi is történt valójában de nekem Selena története egy kicsit hihetőbb volt.Nagyon jól elbeszélgettünk egész este vagyis hajnalban,de épp ideje volt már lefeküdni ugyanis Louis reggel érkezik és kimondhatatlanul fáradt vagyok.Nagyon sok képet készítettünk az este folyamán amit abban a pillanatban fel is töltöttünk a twitterre,mindketten tudtuk,hogy ebből nagyon nagy kavarás lesz,de egyikünket sem érdekelte.Örülök,hogy Selena ide költözik egy kis időre,legalább lesz egy barátnő akivel túlélhetem az elkövetkezendő pár napot.Tudom,hogy itt lesz Louis is,de mindenki tudja,hogy az nem ugyan olyan.


*Louis szemszöge*


Reggel nyolc óra van,úgyhogy indulok vissza Kanadába Larahoz.Annyira várom,hogy újra csókolhassam és átölelhessem.Tény és való,hogy este egy kicsit haragban váltunk el,de érthető,hogy féltékeny vagyok.Ám de Kanadában teszek egy kis kitérőt és Justin felé veszem az irányt.Szépen higgadtan megbeszélem vele ezt az egészet és ajánlom majd figyelmébe,hogy nem kéne Lara közelébe mennie mert nem lesz jó vége.


^^2 órával később^^


Leparkoltam Justin házánál és kiszálltam a kocsiból.Alig értem a kapuhoz Justin már nyitotta az ajtót és azt mondta siessek be,mert egész este itt ólálkodnak a riporterek.Gyorsan berohantam a házba és meglepődtem,hogy szana szét piás üvegek.Remélem csak valami buli volt és nem Lara után sír..





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése