2013. november 3., vasárnap

14.Én tényleg csak téged szeretlek

Hihetetlenül gyorsan nő az oldalmegjelenítések száma,amit nem tudom hogyan köszönjek meg nektek ♥ A mai részt megpróbálom egy kicsit jobban kifejteni,ugyanis egy kedves barátnőmtől segítséget kértem és azt javasolta,hogy egy jelenetet bővebben fejtsek ki és szerintem teljesen igaza van.Szóval véleményeket majd.Jó olvasást.xoxo ♥

-Justin kérlek nyugodj meg.-kértem és mikor a kezéhez akartam érni elhúzta.
-Most inkább megyek,ne haragudj.-mélyen a szemembe nézett és elsétált.
Én pedig meredtem a távolba ahogyan egy fekete alak eltűnik.Megbántam,hogy elmondtam neki mondjuk tök mindegy egyszer úgyis megtudta volna.


 *Louis szemszöge*


Egy évvel ezelőtt egyáltalán nem gondoltam volna,hogy valaha bele tudnék szeretni Laraba.Tény és való,hogy káprázatosan gyönyörű és tényleg különös érzéseket váltott ki belőlem de nem számítottam komoly kapcsolatra.Erre még csak két napja jöttünk el és szavakba nem tudom folytani,hogy mennyire hiányzik.

-Louis haver,kelj már fel a kanapéról és menjünk bulizni.-zavarta meg Harry a gondolataimat.
-Nincs kedvem.-feleltem és elfeküdtem a kanapén azzal a céllal,hogy inkább TV-t nézek.
-Ne szórakozz már,olyan mintha szakítottatok volna,pedig rohadtul nem.Na villám sebességgel told fel a segged a szobába és öltözz át.-mutatott a lépcső iránya felé,de én semmit sem reagáltam.
-Akkor mehetünk?-jött ki Niall a konyhából egy tábla csokival amit abban a pillanatban el is temetett a gyomrába.Hihetetlen,hogy mennyit eszik és rosszabb mint egy anorexiás.
-Reménytelen,úgyhogy csak négyen megyünk.-vágott hozzám egy párnát Harry.
-Hallod Lou rosszab vagy mint egy csaj.-röhögött Niall a saját beszólásán.Még mindig röhögött amikor lejött Zayn és Liam is.
-Srácok Louis bánatos és ez okból itthon marad szerelmes filmeket nézni és felzabálja a csokis dolgokat,szóval induljunk.-mondta Harry és mindenki elkezdetett nevetni csak én nem.Mikor kiléptek a lakásból még mindig nevettek,de végre már egyedül vagyok.Mondjuk bevallom őszintén rosszul esett,hogy ők ilyen viccesnek találják ezt az egészet,na de mindegy legalább jót röhögnek rajtam.
Csak kapcsolgattam és kapcsolgattam az adókat amikor leragadtam a híradónál.Épp óhajtottam volna felkelni a kanapéról amikor nem várt hírt közöltek a TV-ben.
-Most kaptuk a hírt!Justin Bieber még csak a mai nap érkezett haza a turnéjáról és máris szerelmi bonyodalmakba keveredett volna?A híres tini sztárt ma lencse végre kapták egy hölgyel aki körülbelül egy éve már mutatkozott Justinnal és teljesen úgy tűnt,mint akik szerelmesek.Tudtunkkal a hölgy neve Lara Michael aki nem más,mint a One Direction egyik bandatag barátnője Louis Tomlinsoné.Lara kisasszony és Justin Bieber több mint valószínű,hogy veszekedtek,ugyanis búcsúzkodáskor Bieber könnyes szemmel távozott.Vajon ki lehet ez a lány aki elcsavarja a hírességek fejét?Louis Tomlinson jelenleg Londonban tartózkodik és a barátnője már is új fiú után keresgél?Legyenek velünk holnap is és mindenre megpróbálunk választ adni.-mondta az egyik hírközlő,ledermedtem és a szívem verése lassulni kezdett.Mi történhetett köztük?Remélem,hogy Lara nem emlékszik semmire ami Justinnal kapcsolatos a múltjából.Fogalmam sincs mit tegyek,jobbnak találom ha most vissza megyek Kanadába és kiderítem mi is az igazság.

*Lara szemszöge*

Mire véljem Justin viselkedését?Egész úton ezen gondolkodtam..Vajon mi lesz ezek után?Még mindig keresem rá a választ,de sehogy sem akar előjönni.Miközben sétáltam,olyan érzésem volt mintha valaki egész úton követne és ezért gyorsabbra vettem a tempót.Már az utcánk elején tartottam amikor újra hátra fordultam.Egy nő és egy férfi jött utánam és folyamatosan a fényképezőjüket kattogtatták.Már megszoktam ezt a felhajtást és gyorsan a kapucnit a fejemre húztam és elkezdtem futni.
-Lara kisasszony,álljon meg.-kiabált utánam a nő.Majdnem az otthonomhoz értem amikor hirtelen megálltam.Gondoltam magamban mit akarhatnak?Biztosan láttak Justinnal és nekem ezt tisztáznom kell,mielőtt bonyodalmak lesznek ebből az egészből.Vettem egy száznyolcvan fokos fordulatot és lehúztam a kapucnimat.
-Megmagyarázná nekünk az előbb történteket?-kérdezte a férfi és mondania se kellett,hogy mire gondol mert sejtettem.
-Nos persze.Justin és én nagyon régóta ismerjük egymást.Mikor egy évvel ezelőtt elindult a turnéjára haragban váltunk el és azóta nem beszéltünk.Ma mikor vissza tért elmeséltem neki mi történt velem ennyi idő alatt és újabb vitába kezdtünk,amit nem tudtam mire vélni.Szóval csak ennyi lenne ez az egész.Justin és köztem nincs semmi.-válaszoltam és közben a riporterek hevesen írtak.Az utolsó mondatom tudom,hogy nem igaz.Mert biztos vagyok benne,hogy Justin érez irántam valamit.
-És elmesélné nekünk,hogy amikor tavaly Justinnál aludt akkor mi is volt maguk közt?-kérdezte ismét a férfi de nem tudtam mit válaszoljak hiszen fogalmam sincs,hogy mi történt akkor.
-Szerintem a múlt egyáltalán nem lényeges.Én Louissal járok és szeretem őt.Senki nem állhat közénk.-éreztem,hogy helyes választ adtam,hisz én Louissal járok és ő a legfontosabb számomra.Mai napig fogalmam sem volt,hogy Justin Bieber ki is igazán.
-Köszönjük,hogy válaszolt.-köszöntek el,én pedig sarkon fordultam,azonban hallottam,hogy csináltak még egy pár képet rólam.
Nagyon félek,hogy Louis nem fog nekem hinni.Félek,hogy elveszítem pedig én tényleg csak őt szeretem.Ahogy beléptem a lakásba,a könnyeim csak úgy versenyeztek egymással.Abban a pillanatban a telefonom is megcsörrent.A kijelzőn Louis neve szerepelt.




4 megjegyzés:

  1. jesszus!:D na ugye, hogy megy?:D nagyon jó lett!
    várom a következőt!:)♥

    VálaszTörlés
  2. csak miattad sikerült <3 ::DD

    VálaszTörlés
  3. nem vagyok valami nagy blog szakértő vagy bármi ilyesmi,de részről részre egyre többet fejlődsz és olyan ahhw*--* képzeld szombat reggel azt mondtam anyukámnak,hogy engem 1-3 óra között ne keressen mert blogot olvasok és ez a te blogod volt *v*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jézusom de aranyos vagy:$$:DD<3 köszönöm a szép szavakat :)

      Törlés