2013. október 30., szerda

10.Hiányozni fogsz

Nem sokára 1000 megtekintés *o* Nagyon örülök neki,de ami egy kicsit elkeserít,hogy még egy hozzászólást sem kaptam :( Ha ennél a résznél össze gyűlik 3 hozzászólás csak akkor hozom a 11.részt!Sajnálom de muszáj megbizonyosodnom arról,hogy milyen is a blog...

-Na szóval segítsetek,hogy miért vagyok ennyire  ismerősek.Esetleg találkoztunk már?-kérdeztem  kíváncsian.
-Szerintem a megoldás az,hogy mi vagyunk a One  Direction tagjai.-mondta ömm hú elfelejtettem a nevét  azt hiszem Louis.
-Várjunk csak mi?-nyíltak tágra a szemeim.



-Jól hallottad.-vigyorogtak.
-Ez hihetetlen.Kb.4 órája hagyott el Justin Bieber és  most pedig a One Direction tagjai húznak haza fele.-  csodálkoztam.
-Várjunk,várjunk csak.Justin Bieber?-csodálkozott Zayn.
-Igen.Ez hosszú,igazából neki köszönhetem,hogy ilyen  csodás állapotban vagyok.-közöltem és azon kaptam  magam,hogy a házunk előtt állunk.
-Hát fiúk megjöttünk.-mondtam és láttam,hogy az  arcukon düh és meglepődöttség terül szét,szerintem  még mindig azon voltak ki akadva,hogy Justin Bieber  miatt nézek ki így vagy,hogy egyáltalán ismerem.
-Örülünk,hogy megismerhettünk.-mondták szinte  egyszerre.
-Énis.-pirultam el.
-Esetleg Lara,öhm elkérhetném a számod?-kérdezte  Louis szégyenlősen.
-Persze.-válaszoltam természetesen,bár egy kicsit  meglepett a kérdése,vajon mit akarhat tőlem?Bár valljuk  be nem ellenkezek neki,mert nagyon szimpatikus.
-Akkor még remélem találkozunk fiúk.-köszöntem el és  vissza adtam Louisnak a telefonját.
-Szia.-mosolygott Zayn.
-Örültem és majd kereslek.-pirult el Louis.

*Louis szemszöge*


Nem tudom mi ütött belém Lara társaságában de teljesen zavarban voltam.Volt ebben a lányban valami különleges ami megfogott.Bár tudom,hogy részeg volt de mégis elbűvölően gyönyörű volt és kedves.Holnap ahogy alkalmam adódik egyből felhívom.


     ^^3 héttel később^^


*Lara szemszöge*


Elképesztő,hogy Louissal mennyire jól össze hangolódtunk.Szinte majdnem minden nap munka után értem jött és élveztük egymás társaságát.Közben az összes One Directionos fiúval találkoztam és rohadt jó fejek,mondjuk Harry néha eléggé rám mozdult de utána mindig bocsánatot kért.De sajnos még így sem ment ki a fejemből Justin.3 hét alatt nagyon sokszor keresett,de én csak szívtelenül rá nyomtam a telefonomat.Minden este Jessivel aludtam,hogy ne érezzem magamat egyedül.És eljött az a nap amikor Justin 1 évre útnak ered és addig biztosan nem látom.Egész reggel olyan gondolatok cikáztak a fejemben,hogy a repülőtérre kell mennem.De még sem..Már biztosan túl tette magát rajtam ugyanis 3 napja egy újság cikk jelent meg amiben Selenával mutatkozik úgy,hogy gondolom már újra együtt a tökéletes pár.Túl kell tennem magamat,és bele kell törődnöm,hogy teljesen vége,mondjuk még semmi komoly nem volt köztünk mégis olyan mintha egy 10 éves tartós kapcsolatnak lett volna vége.

  *ringringring*

1 üzenet: 

    Feladó:Justin
  3 hete nem alszom,teljesen szétvagyok hullva.Sajnálok mindent,remélem egyszer  megbocsájtasz nekem.Hiányozni fogsz.1 év múlva találkozunk.Szeretlek.
                                xoxo Justin

Mikor végig olvastam az üzenetet könnybe lábadt a szemem.Elment,itt hagyott.Most már biztosan.Teljesen olyan feelingem van amikor még gyerek korunkban elment és bele vágott a pop szakmába.Sírás közben azon gondolkodtam,hogy vissza írjak-e neki,de a döntésem egy semleges nem volt.Nem akarok még több fájdalmat neki meg nekem se.Jobb ez így ha semmit sem tudunk egymásról.

-Lara el ne felejtsd az estét!9-re jönnek értünk a fiúk.-kiabált be a szobámba Jessi.
-Nyugi nem felejtettem el.
-És lehetőleg valami kihívót vegyél fel,szeretném ha már  jól éreznéd magad és nem csak a mocskos Justinon  járna a fejed.-belépett a szobámba és kacsintott.
-Jaj menj már.-röhögtem és hozzá dobtam egy  díszpárnát.

  ^^Este 8 óra körül^^


-Úr isten Lara,szóhoz sem jutok.-esett le az álla  Louisnak.

-Tudom ne is mond elég kihívó ugye?-hisztiztem.
-Egy kicsit,de állati jól nézel ki.-suttogta a fülembe és  a  kezét a derekamra csúsztatta.Nem bántam,egyre  közelebb kerültünk egymáshoz és ez egy hangya fasznyit kezdte elvenni a figyelmemet Justinról.
-Akkor jó.-mondtam félénken.
-Nekem lesz a legszebb kísérőm a bulin.-nyomott egy  puszit a nyakamra.
-Ne túlozzunk.-nevettem el magamat.
-Na akkor csapjunk bele az éjszakába.-kiabálta Niall.
-Ezaaaaaaaaaaaaz.-ordította őrült módon Zayn és Liam.




4 megjegyzés:

  1. várom a folytatást:DD
    ui.:
    rengeteg, és egyre több oldal foglalkozik kritika írással, ha szeretnéd egy 'hozzáértő' véleményét kikérni, tudok pár oldalt,de én is szivesen segítek:))
    IR*

    VálaszTörlés
  2. köszönöm a segítséged majd utána nézek :) <3

    VálaszTörlés
  3. nagyon de nagon tetszik *---------------------------------------* már várom a kövit:333333 siess kérlek!

    VálaszTörlés