2013. október 7., hétfő

2.Furcsa véletlen

-Elnézést de nem ismerlek véletlen valahonnan?-szólt utánam Bieber amitől teljesen lefagytam.
-Ami azt illeti de,sőt nagyon is jól ismersz.Lara vagyok egy osztályba jártunk.-fordultam vissza és nagy mosollyal a számon mondtam a mondandómat.

-Na hát Lara milyen jól nézel  ki.-nézett végig rajtam amitől elpirultam.

-Hát Bieber te sem panaszkodhatsz.-  ütöttem bele egy gyengét a vállába.
-Ülj le,mesélj mi van veled.-húzta ki a széket nekem.
-Hú hát nekem még dolgoznom kell de ha van időd  akkor fél óra múlva végzek és akkor beszélgethetnénk.-  mondtam.
-Hahó én is itt vagyok,emlékszel Justin?-kérdezte  Selena.
-Ja tényleg persze,öhm Selena ne haragudj majd holnap  felhívlak és bepótoljuk amiről beszélgetni akartunk.-rázta  le egyszerűen Justin a mi kis szépségünket.
-Hogy te milyen bunkó vagy.-kiabált Gomez és ki  viharzott az étteremből.
-Na végre,köszönöm,hogy megmentettél tőle Lara.-  hálálkodott,amitől nagyon meglepődtem.Talán a tini pár  kapcsolata mégsem fényes?
-Hát ez fura volt.Na mindegy akkor fél óra és kész  vagyok.Addig is hozom a rendelésedet.-motyogtam és    oda löktem egy lágy mosolyt is.
-Rendben én itt várlak.-mosolygott perverzen.Nem  tudom,hogy miért,de azért nagyon aranyos volt így  is.Gyorsan leadtam a rendelést,aztán kb. 5 perc múlva ki  is vittem Justinnak.Nagyon viccesen ette a fagyit,elég jót  nevettem rajta.Aztán végre lejárt a munka időm.Gyorsan  felöltöztem és kimentem Justinhoz aki már a kocsiban   várt.
-Gyere szállj be gyorsan.-nyitotta ki nekem a kocsi ajtót.
-Na és most merre megyünk?-kérdeztem és közben észre  vettem mennyire elkezdett esni a hó,nagyon szép volt.  Imádom a havat hiszen téli gyerek vagyok.
-Remélem neked jó,de arra gondoltam,hogy át  mehetnénk hozzám és ott nyugodtan a melegben tudunk  beszélgetni.-mondta nagy boci szemekkel.Mindig is megbabonáztak a mogyoró barna szemei és ez most sem  változott.
-Utállak Bieber.A szemeidnek sosem tudok ellent  mondani.-sértődtem meg,persze csak viccből.
-Ez az!Emlékszel gyerekkorunkban is  mindig én  nyertem.Hahahaaaa.-kezdett el ördögien vihogni.
-Na inkább indulj meg,mert már az orromból is jég  csapok lógnak.-sürgettem egy kicsit.Kb.10 perc
múlva meg is érkeztünk hozzá.Hát mit ne mondjak a  háza lélegzet elállító.
-Gyere üljünk le a nappaliba.-fogta meg a kezem és  leültetett.
-Na mesélj Lara miújság?-kérdezte kíváncsian.
-Hát hol is kezdjem .. Kezdeném a legrosszabbal.Apa és  Anya 3 éve elhunytak autó balesetben.Jelenleg  Jessicával élek egy kis házban.De azon kívűl minden  rendben.-nyugtattam meg mert nagyon lesápadt amikor  elmondtam neki a rossz hírt.
-Nagyon sajnálom.Rész vétem.-ölelt meg Justin amitől  szívem elkezdett hevesen verni és úgy  éreztem  biztonságban vagyok.
-Köszönöm.De most hanyagoljuk ezt a témát.-tereltem el  a szót.
Inkább mesélj milyen a világ leghíresebb tini sztárjának  lenni?-kérdeztem.És levettem Justin kezét a combomról  mert egy kicsit kellemetlenül éreztem magam.

*Justin szemszöge*

Nagyon örülök,hogy Laraval újra találkoztam.Kiskori szerelmem mindig is ő volt és ő is marad.Elképesztően gyönyörű lány lett.Nem mintha régen nem lett volna az de most olyan hűha.Ahogy beszélgetek vele,olyan érzések jönnek fel bennem,hogy soha de soha nem akarom újra elhagyni mert az egyik legfontosabb személy számomra.Nem is értem eddig miért nem kerestem fel.Igazi idióta vagyok.
-Hát tele van izgalmakkal.Nagyon imádom a  Beliebereimet is,de azért jó lenne néha egy teljesen  normális fiúnak lenni.Hiányzik a  szabadság,hiányzik,hogy én és csak a haverjaim  vagyunk nem pedig még több száz rajongó és riporter.-  mondtam  kicsit elszomorodva.
 -Elhiszem,hogy néha nehéz de teljesült az álmod itt ez a  lényeg.-nyugtatott meg Lara.
-Viszont Justin nekem mennem kéne mert későre jár és  Jessica biztosan már keres.-tápászkodott fel a  kanapéról.
-Lara el kell,hogy keserítselek de te innen most nem  mész sehova az egyszer tuti.-mutattam neki az  ablakhoz.Kint legalább már 50 cm hó állt.Valahogy nem  tudtam sajnálni,hiszen ez egy jel,hogy az éjszakát több  mint valószínű,hogy nálam tölti és ha ez így lesz  én  kihasználom az alkalmat,hogy még jobban újra össze hangolódjunk.
-Na ne már.Hát,hogy fogok haza jutni?-háborodott fel.
-Aludj nálam.-ajánlottam fel nagylelkűen.Csak még nem  sejti miért.
-Nem,nem akarok zavarni.-mondta hátrálva.
-Te buta nem zavarsz.Na küldj egy SMS-t  Jessicának,hogy nem tudsz haza jutni és holnap  épségben megkap.-nyújtottam oda neki a telefonomat.
-Nincs más választásom.-vette el a telefonom és  elkezdett pötyögni.
-Elküldtem.-mosolygott Lara.Ami annyira gyönyörűvé  tette őt,hogy mindent felül múlt.
-Nos Lara akkor mit kezdjünk magunkkal,kettesben egy  irtó nagy házban?-kérdeztem a legperverzebb  mosolyommal.
-Hát biztos nem azt amire te gondolsz Bieber.-vigyorgott  és elkezdett távolodni tőlem.
-Amire én gondoltam az az,hogy ...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése