2013. október 29., kedd

9.Játszottál velem

Úristen mit szóltok Justin új Recovery számához?*__* Én egyszerűen imádom.Csak miatta várom a hétfői napokat,hogy újabb és újabb remek dalokkal töltse meg a telefonomat.És ami a részt illeti hát igen...eléggé hirtelen változások lesznek benne de megígérem,hogy ettől lesz izgalmas ;) Jó olvasást!<3

-Azt hiszem jobban kívánlak mint bárki mást egész  életemben.-suttogtam és a kezeimet lassan a combjára  vezettem mire ő nyögött egyet a gyengéd érintésemtől.


*Justin szemszöge*


-Justin ne csináld ezt kérlek.-suttogta és arrébb lökte a  kezemet.

-Ne haragudj,nem tudom mi ütött belém én egyszerűen  csak.-nem hagyta,hogy befejezzem a mondatomat  hanem felém fordult és csókokat nyomot az ajkamra.
-Tudom mi ütött beléd.Én is ugyan így kívánlak de én  nem az a lány vagyok aki 2 hét után meg adja magát.
-Megértelek.És igazad van te nem az a lány vagy.Te egy  olyan lány vagy aki más mint a többi,aki megért  engem,aki olyan mintha a legjobb barátom lenne és  ezért is te vagy az aki jobban kell bárkinél.
-Imádlak.-mondta és szorosan átölelt.
-Én jobban.-mosolyogtam erőltetetten és oda sétáltam az  ablakhoz.
-Mi a baj?-kérdezte kíváncsian és ő is az ablakhoz lépett.
-Igazából nem tudom,hogyan fogsz rá reagálni de  kevesebb mint 3 hét múlva indulok az 1 éves turnémra.-  nyögve nyelve mondtam ki ezt a mondatot,fáj,hogy itt  kell őt hagynom,főleg így,hogy végre újra találkoztunk és  kezdenek alakulni a dolgok közöttünk.
-Én rohadtul nem értelek Justin.Akkor mi a fenének  költözzünk oda hozzád 3 hétre,hogy utána újra  pakoljunk is vissza?Tudod mit rossz ötlet volt ez az egész.Nem megyünk sehova és most szépen  megkérlek,hogy aludj inkább a nappaliban.-mutatott az  ajtó felé,miközben apró könnycseppek szöktek a szeme sarkába.
-Lara kérlek ne csináld ezt.Én erre a 3 hétre  biztonságban akartalak tudni.És ott van a Skype és a  telefon.-próbáltam nyugtatni de csak ellökött magától.
-Ó értelek szóval neked ennyit ér ez az egész,hogy  megelégszel annyival,hogy 1 évig csak telefonon  beszélgetünk egymással?Egy dolog az ami rohadtul  bánt.Ha tudtad,hogy nem sokára elmész köreinkből 1  évre minek kezdtél ki velem,minek adtál reményt?Van  fogalmad arról,hogy mennyit jelentesz nekem és,hogy  mennyit fogok szenvedni ez miatt?Vagy te csak le  fektetni akartál és aztán puszi pá?-hangja már kiabálás  formába váltott és a könnyei patakokban  folytak.Szégyelltem magam,igaza volt..Mármint abban  nem,hogy csak lefektetni akartam mert ez egyáltalán  nem így van.
-Egy valamit tisztázzunk az utolsó mondat még csak az  eszedbe se jusson,mert nem ilyen vagyok ez te is jól  tudod.És igen igazad van elszúrtam,csak egyszerűen amikor megláttalak milyen gyönyörű lettél,eszembe  jutott a múlt,hogy mennyire szerettem veled lenni és ez  most sem változott.És mikor nem beszélhettem veled azt  hittem meghalok a fájdalomtól.-magyaráztam és  próbáltam közeledni felé,hogy le törölhessem a  könnyeit.
-Justin én ezt az egészet nem tudom máshogy venni  csak úgy,hogy te játszottál velem.-mikor kimondta a  fájdalom öntötte el az egész testem.
-És most arra kérlek,hogy menj el innen és felejts el.-  utasított és lesétált az emeletről.Én gyorsan felöltöztem  és lementem hozzá.Nagyon fáj amiket mondott nekem,főleg az,hogy felejtsem el..Érzem,hogy nem fog  menni de ő ezt szeretné.Vagyis tudom,hogy nem ezt  szeretné csak az agyára hallgat.
-Én sajnálom,hogy így alakult ez az egész.De  mindkettőnknek jobb lesz így,te
elmész én pedig élem  tovább az életem.Selena végre megkapta amit akart.- mondta és az ajtót elkezdte szép lassan kinyitni.
-Ne csináld ezt!Tudom,hogy te sem akarod,hogy vége  legyen.-közelebb léptem hozzá és két kezemmel  megfogtam az arcát.Kb.1 percig farkas szemet néztünk egymással mire vettem az erőt és megcsókoltam.
Csókunk olyan búcsú csókra emlékeztetett,amitől  elkeseredtem még jobban.
-Szia Justin.-lépett el tőlem és intett egyet.Ettől a  cselekedettől össze törtem.Úgy néz ki teljesen vége.El  csesztem.Gratulálok Bieber.Abban a pillanatban ahogy kiléptem rám csapta az ajtót.

*Lara szemszöge*


Elsem bírom hinni,hogy egyik percről a másikra történnek a dolgok.Egyik pillanatban még így imádlak,úgy imádlak meg kívántalak,másik pillanatban pedig elhagylak egy egész évre végülis nem egy idő,nem számít.

Még fogalmam sincs,hogyan fogom ezt fel dolgozni biztos vagyok benne,hogy nehezen de Jessi majd segít nekem.Justin csak játszott velem és ez nagyon fáj.
-Jessi.-rontottam be a szobájába sírva.
-Igen anya megetettem a fókát.-beszélt álmában és közben a feje nyál tócsában úszott.Ettől mosoly húzódott a számra de még mindig össze voltam törve belül.Úgy éreztem nincs szívem felkelteni hiszen biztos élményekkel teli dús álma lehet,úgyhogy hagyom őt.Szép halkan settenkedtem ki a szobájából,lementem a konyhába elő vettem egy doboz Jack Daniel's-t és egy doboz cigit.Nem vagyok rá büszke amit most teszek de úgy érzem,hogy ez most jól fog esni.Réggeben naponta 5-6 szál cigarettát elszívtam de sikerült leszoknom róla.Jessi pedig már több mint 6 éve dohányzik,úgy hogy ezért van itthon.Gyorsan felrohantam a szobámba és a bánatomat elkezdtem piába folytani.Az este folyamán kb. még vagy 7 Jack Daniel's-t ittam meg,úgy hogy már eléggé készen voltam.Olyan 11 óra körül ki pattant a fejemből,hogy én most elmegyek sétálni,hát így is tettem..Már vagy hat utcányira arréb voltam a miénktől amikor a hátam mögött lépteket hallottam,2 velem egy idős fiú lehetett.Lépteimet egy kicsit gyorsabbra vettem amikor pár perccel később a földön hevertem és felém futott az egyik fiú.
-Úristen jól vagy?-kérdezte a srác akinek kócos barna  haja a szemémbe lógott,de az kell,hogy mondjam írtó  helyes volt,vagy lehet csak a pia hatására mindenki  helyesnek tűnt akkor.
-Ömm igen jól vagyok csak egy kicsit megszédültem.-  fogtam a fejem és felálltam.
-Úristen te bűzlesz az alkoholtól,gyere haza viszünk.-  csatlakozott a másik fiú is hozzánk.A másik srácnak  fekete jól fésült haja volt,de az istenibe ő is állati helyes.
Most vagy a pia hatása vagy pedig rám talált a szerencse  a mai nap után..
-Merre laksz?-kérdezték.
-Kb. 6 utcányira arrébb-mondtam.
-Hogy hivnak?-kérdezte a kócoska.
-A nevem Lara Michael.
-Gondolom nekünk bemutakoznunk se kell.-mondta a  fekete.
-Hát fogalmam sincs,hogy kik vagytok úgy hogy de.-  röhögtem.
-Ez furcsa,hogy nem tudod de amúgy én  Louis vagyok ő  pedig Zayn.-mutatta be magát és a társát.
-Hmm olyan ismerősök vagytok de fogalmam sincs  honnan.-gondolkodtam és véletlen egy halk büfi  csúszott ki a számon.
-Ne haragudjatok.-magyarázkodtam mire ők csak  mosolyra húzták a száját.
-Na szóval segítsetek,hogy miért vagyok ennyire  ismerősek.Esetleg találkoztunk már?-kérdeztem  kiváncsian.
-Szerintem a megoldás az,hogy mi vagyunk a One  Direction tagjai.-mondta ömm hú elfelejtettem a nevét  azt hiszem Louis.
-Várjunk csak mi?-nyíltak tágra a szemeim.





  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése