2013. október 9., szerda

5.Tudja meg az egész világ!





 -Hát akkor most kénytelen leszel.-mosolyogtam és be raktam a filmet.Kb. fél óra múlva azt hallottam,hogy Lara horkol?!Beszarok ezen a lányon.Én majd meghalok a félelemtől,ő meg bealszik?Nagyon aranyosan aludt az ölemben úgy,hogy nem keltettem fel,hanem kikapcsoltam a filmet és ülve megpróbáltam el aludni.


*Lara szemszöge*

Reggel mikor felébredtem ugyan úgy találtam magam,mint amikor elaludtam.Szerintem Justinnak kényelmetlen lehetett ülve aludni,de azért nagyon aranyos,hogy nem akart felkelteni.Nagyon éhes voltam ezért megpróbáltam szép lassan kibújni Justin karjai közül,nem akartam,hogy felkeljen,de már késő.Szép lassan elkezdte kinyitni a szemét és erősen megragadta a karom és azzal a lendülettel vissza estem az ölébe.
-Jó reggelt a világ legszebb lányának.-köszöntött  bókolva.
-Neked is jó reggelt.-adtam egy puszit az arcára.
-Ugye ma szombat van?-kérdezte és gyorsan felkeltem  az öléből.
-Igen.
-Hála égnek.-könnyebbült meg.
-Én eszek,te kérsz valamit?-kérdeztem és közben  kinyitottam a hűtőt ami dugig volt kajával.
-Nem köszönöm.-válaszolta és bejött hozzám a  konyhába.
-Just.-zavarta meg a hangomat a csengő.Justin elindult  az ajtó felé,hogy megnézze ki az.
-Mit keresel itt Selena?-hallottam a kérdését.Tudom nem  illik hallgatózni és leskelődni de én egy kicsit közelebb  mentem,hogy halljam mint beszélnek.
-Hát téged.-ugrott oda Justinhoz és megcsókolta!Utána  már csak annyit láttam,hogy 5 riporter kattogtatja a  fényképezőt és kérdezősködnek.

*Justin szemszöge*


Mikor megláttam Selenát az ajtóban,már akkor tudtam,hogy valamit kitervelt mert csak akkor örül ennyire a fejének.Ahogyan megcsókolt csak remélni tudtam,hogy Lara nem látta.De amin leginkább kiakadtam,hogy ide hívja az undorító riportereket?Most megint fogalmam sincs,hogy magyarázom ki magamat ebből az egészből a sajtónak és Laranak.

-Maguk akkor együtt vannak?-kérdezte az egyik riporter.
-Igen.-válaszolt mosolyogva Selena.És akkor egy merész  és hirtelen jött ötletem támadt.
-Nem.-válaszoltam egyhangúan.
-Mi az,hogy nem?-akadt ki Selena.
-Hát úgy,hogy nekem más kell.-válaszoltam jól  hallhatóan,hogy a riporterek ezt feljegyezzék.
-Szabad tudni ki?-kérdezte egyszerre az összes riporter.
-Igen.Lara kijönnél egy kicsit?-kiabáltam a konyhába.

*Lara szemszöge*


Mikor Justin kihívott megrémültem,hogy most mit tervelt ki abban az okos kis buksijában.

-Itt vagyok.-léptem elő félve.
-Ő lenne a lány aki ellopta a szívem.-húzott oda  magához.És közben Selenát figyeltem,aki eléggé  megdöbbent volt.Nem csodálom, még én is nagyon meglepődtem.Mikor Justin tudatja az egész  világgal,hogy én kellek neki,aminek persze örültem de  szerintem ez nagyon korai döntés volt.
-Kisasszony maga Justin barátnője?-halmoztak el a  kérdésekkel.
-Nem vagyok a barátnője,csak a szíve tulajdonosa.- válaszoltam és közben mosolyogtam.
-Ez felháborító!Tegnap előtt este még velem  hencegtél,tegnap meg újra össze futottál evvel a lánnyal  és hirtelen ő lett a mindened,a kis cafkád?-zúdította ki magából Selena ezeket a mondatokat.
-Mi az,hogy cafka?-váltottam dühös üzemmódra.
-Jól hallottad.-mosolygott.
-Justin vagy most el küldöd innen a fenébe vagy pedig  ennek a kis fekete hajú gyönyörűségnek egy szál haja  nem marad.-fogott vissza Justin mert közben nagy lendületet vettem Selena felé.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése