2013. október 13., vasárnap

6.Öröm és bánat

Mostantól mindig vasárnap hozok részeket :) Ha hétköznaponta több időm lesz akkor megpróbálok előbb de nem ígérek semmi ilyesmit.És sokkal nagyobb öröm töltene el vagy segítség lenne ha esetleg hozzá szólnátok egy pár szót,mert akkor tudom,hogy tetszik-e vagy sem.Jó olvasást kívánok <3


Justin vagy most el küldöd innen a fenébe vagy pedig  ennek a kis fekete hajú gyönyörűségnek egy szál haja  nem marad.-fogott vissza Justin mert közben nagy  lendületet vettem Selena felé.


*Lara szemszöge*


-Ugye ez te sem gondoltad komolyan,hogy most itt  elkezdünk verekedni?-kérdezte flegmán Selena.
-De,teljesen így gondolom.-vetettem oda egy gyilkos  tekintetet.Komolyan mondom,hogy ezt a lányt még 2  napja sem ismerem,mégis a legrosszabb helyekre kívánom.
-Jólvan Selena tűnés innen.-mutatott Justin a kapu felé.
-Nehogy azt higgyétek,hogy ezzel vége.-mondta ki utolsó  szavait a drága látos fekete.Mostantól így fogom  hívni,ennél jobb nevet nem érdemel.
-És nagyon szépen megkérném magukat is,hogy  távozzanak.-kérte Justin szépen a riportereket.
-Még egy utolsó kérdés.Régóta ismerik egymást Laraval?  -kérdezte egy nő.
-Kiskorom legtöbb idejét vele töltöttem.-válaszolt Justin  szégyenlősen és közben megfogta a kezem.
-Így van.És egy valamit tisztázzunk.Én Justin iránt nem  azért érzek többet mint barátság,mert gazdag vagy  híres.Kicsinek is mindig ő volt az én szerelmem és most is az én bolondom marad.-mosolyogtam és közben  Justinnal hátat fordítottunk és bevonultunk a házba.
-Justin nem volt még ez kicsit korai?-kérdeztem  és  mélyen a szemébe fúrtam az én tekintetemet.
-Miért lenne az?Én csak közöltem mindenkivel az  igazságot.De mond meg nyugodtan ha ez zavar téged.-  simogatta meg a karom.
-Nem,egyáltalán nem zavar csak meglepődtem.-  nyugtatás képpen megöleltem.
-Most viszont indulnunk kéne,mert Jessica már biztos  hiányol.-bújtam ki szoros ölelésünkből.
-Rendben,öltözz fel és indulhatunk.
-Okés.-gyorsan bementem a fürdőbe és kicsit rendbe  raktam magam.
-Indulhatunk?-kérdezte és közben végigmért a  szemeivel.
-Igen de most miért néztél így végig rajtam?-vontam fel a  szemöldököm.
-Még nem sikerült felfogni,hogy ilyen gyönyörű vagy.-jött  közelebb hozzám és a kezeit a derekamra helyezte.  Ajkaink között már csak hajszál vastagságú hely maradt,de még mindig nem értek össze.
-És most hogyan tovább a kapcsolatunkkal Bieber?-  kérdeztem és közben remegni kezdtem a közelsége  miatt,annyira jól esett.
-Szerintem találkozgassunk,töltsük együtt a napjainkat,  élvezzük egymás társaságát és aztán kialakul.-húzott  még közelebb magához és egy kicsit ledermedtem  amikor éreztem a kidudorodó férfiasságát.
-Tetszik az ötlet.-mosolyogtam és  megcsókoltam.Csókunkból érezni lehetett,hogy tele van  érzelmekkel és vággyal.
-Nem tudom,hogyan csinálod de ennyitől lázba hozol.-  harapott bele az alsó ajkamba,amitől akaratlanul és  elmosolyogtam.
-Nagyon jól éreztem magam.-mosolyogtam és  közben  felvettem a kabátomat.
2 perc múlva el is indultunk,út  közben GPS-t alakítottam,ugyanis Justin még nem tudta merre lakom,nagyon viccesen telt el az utazás.
-Megjöttünk.-csatoltam ki az övem és Justin arcára  nyomtam egy puszit.
-Hé csak ennyi?-háborodott fel Justin.
-Miért mit szeretnél még?-kérdeztem kaján mosollyal az  arcomon.
-Hát azt ne akard tudni,de jelen pillanatban meg  elégszem egy öleléssel és egy csókkal.-kiszállt a  kocsiból,szét tárta a karját  és közben perverzen  mosolygott.
-Na jó.-nyomtam egy csókot a szájára és megöleltem.
Még mindig a karjaiban találtam magam,amikor elkezdte  egy helyen szívni a nyakam,amitől kirázott a hideg  annyira jó volt.
-Ezt most mire véljem?-toltam el magamtól és  mogyoróbarna szemeibe néztem.
-Jeleztem az összes körülötted lévő fiúnak,hogy te már  másé vagy.-kacsintott rám,beült a kocsiba még intett  egyet és elhajtott.
Bementem a házba és közben gondolkodtam.Kedvelem Justint,több mint barátság de még kevesebb mint szerelem,szerintem tuti,hogy az  is kifog alakulni egy idő után de még korai.Körül néztem a lakásban és Jessicát a fürdőszobában a kád szélénél találtam meg egy üveg whiskey mellett és egy doboz cigi kíséretében.
-Jézusom Jessica,mit csinálsz?-akadtam ki és gyorsan  leültem mellé a földre.
-Nincs értelme az életemnek nélküle érted?-kortyolt bele  az üvegbe amit egyből kivettem a kezéből.
-Ne is mondj ilyeneket!Minden rendben lesz csak ne  sürgesd őt,adj neki egy kis időt.-simogattam a  hátát,hogy megnyugodjon. 
-Azt mondod?-fordult hozzám és a szájából csak úgy  áradt a pia szag.
-Igen de most szépen felkelsz,lefürdesz iszol egy teát,és  alszol.-mosolyogtam és felhúztam a földről.
Le vettem róla a ruhát mert nem lett volna rá ereje,
közben megengedtem a vizet és aztán szépen lassan bele ült a  kádba.Amíg fürdött addig lementem a konyhába és csináltam neki egy jó meleg gyümölcsös teát.Mikor végeztem a tea készítéssel,feltrappoltam a fürdőbe és segítettem Jessinek felöltözni.
-Na most feküdj le és idd meg a teádat.-utasítottam.
-Köszönöm.-ejtett egy gyenge mosolyt.
-Ez természetes.És bocsáss meg,hogy itt hagytalak  estére.Most nem lennél ilyen állapotban ha itthon  vagyok.-sütöttem le a szemem.
-Ne is folytasd,nem a te hibád.De ha már itt tartunk,hol  is voltál?-vonta fel a szemöldökét és közben  megpacskolta a takarót,hogy üljek le mellé.
-El sem fogod hinni.-csillogtak a szemeim.
Minden egyes részletet elmeséltem Jessicának,aki repdesett az örömtől,hogy végre ennyire boldognak lát.Miután végeztem a mesémmel megkért,hogy aludjak vele egy kicsit.Bár még csak 2-3 óra lehetett,én igent mondtam,és mély álomba szenderedtünk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése