2013. október 27., vasárnap

8.Kívánlak

-Te is nekem.-mosolyogtam és közben egy lágy,sajnálom csókot nyomott az ajkaimra.Viszonoztam és utána nyelve utat kértek az enyémhez amit én engedélyeztem.Idilli pillanatunkat egy kocsi reflektor fénye zavarta meg amiből Selena szállt ki.
 -Lám,lám.-közeledett felénk.


 *Lara szemszöge*


-A szerelmeseket,úgy tűnik nem lehet szét szakítani.-  vágott fancsali fejet Selena.

-Figyelj,megmagyarázom.-győzködött Justin.
-Valamit megbeszéltünk és te megszegted,ennek sajnos  csúnya következményei lesznek.
-Mégis mit akarsz tenni velem?Istenem ne játszd már itt  a gonosz "gyilkost".-kezdtem én is belefajulni a vitába.
-Ne akard te azt tudni Lara.-jött közelebb hozzám Selena  és borzalmasan erősen megszorította a csuklómat.Sose  néztem volna ki belőle,hogy ennyi ereje van.
-Elég volt ebből.Tudod mit?Leszarom,hogy miben  alkudtunk meg.Te engem nem fogsz irányítani mert te  egy kis senki vagy.-lökte el Selenát tőlem Justin.
-Most pedig gyere Lara,elhúzunk innen a fenébe.-húzott  be a kocsiba.Abban a pillanatban ahogy beültünk  a  kocsi kereke máris útba vette a házunkat.

*Selena szemszöge*


Ezt nagyon rosszul tették.Gondoskodom róla,hogy ez a kis cafka bánja,hogy újra összefutott Justinnal.Azt hitték,hogy viccelek?Persze,hogy nem.Csak most fog elkezdődni a játék.


*Justin szemszöge*


Hihetetlen Selena.Szerintem be kéne zárni az ideg beteg osztályra,mert tuti,hogy belül valami nem stimmel.Nem is értem,hogy nem vettem eddig észre,hogy milyen is ő valójában.És borzalmasan rosszul érzem magam,hogy Lara veszélybe került miattam.Nem tudom Selena mit akar ezek után tenni vele/velünk de gondoskodom róla,hogy Lara biztonságban legyen.

-Mi lesz most?-kérdezte és közben a csuklóját  simogatta,úgy látom az az ideg beteg nagyon erősen  szoríthatta meg neki,mert egy halvány lila foltot láttam.
-Nem tudom,vagyis tudom de biztos,hogy nem fog  tetszeni.
-Kérlek mondjad.
-Az lenne a legjobb ha felmondanál a munka helyeden és  oda költöznél hozzám,hogy egész napos biztonságot  tudjak neked biztosítani.-fordultam felé és kíváncsian vártam a reakcióját.
-Hogy mi?É-én ezt nem tartom jó ötletnek!Mit mondunk az újságoknak és mi lesz Jessicával,én tuti,hogy nem hagyom itt őt egyedül.-kapkodta a levegőt minden egyes szó után.Közelebb hajoltam hozzá és egy csókkal elhallgattattam.Miközben puha ajkaink összeértek,úgy éreztem bízik bennem.
-Tudod mit,akkor költözzetek hozzám mindketten.-  szétváltunk egymástól és elcsíptem Lara halvány  mosolyát.
-Nem Justin,nem akarunk a terhedre lenni.-ellenkezett  ami nem igazán tetszett. 
-Szerinted akkor felajánlottam volna?-kérdeztem már egy  kicsit mérgesbe váltva.
-Biztosan ezt akarod?-kérdezte kételkedve,mire én  határozottan rá bólintottam.
-Rendben,akkor beszéljük meg Jessivel is.-szállt ki a  kocsiból.
Gyorsan befutottunk a házba,ugyanis kint már megint erősen szitált a hó.
-Na végre,hogy haza értél már kezdte..-jött ki a  konyhából Jess mire lefagyott amint meglátott engem is.
-Hát ez meg mit keres itt?-kérdezte flegmán.
-Na hát Jessica én is örülök,hogy újra láthatlak.-  mosolyogtam.
-Nyugi Jessi,semmi baj már.-nyugtatta Lara.
-Óóó.Hát akkor szia Justiiin.-vetette a nyakamba magát.
-Tudtam én,hogy nem vagy te rossz fiú.-borzolta meg a  hajam.
-Még,hogy én rossz fiú?Ne nevetess.
-Jessi beszélnünk kell veled.-vette komolyra a szót Lara.
-Na hát ez már most nem jól kezdődik.-dobta le magát a  díványra unottan.Kb.15 percbe bele foglaltuk Laraval a  mondandónkat.
-Szóval,tisztázzuk.Te Justin Bieber azt akarod,hogy én  és Lara oda költözzünk a brutálisan nagy lakásodba?És  még dolgoznunk se kell?Tetszik de mi ebben a trükk?- húzta fel a szemöldökét.
-Semmi trükk,csak ez a legtökéletesebb megoldás  arra,hogy megvédejelek titeket Selenától.
-De miért nem lehet,csak szimplán szólni a    rendőröknek?-kérdezte Jessica.
-Úgy sem csinálnának semmit.Azt hinnék,hogy  kamuzunk.De akkor a lényeg az,hogy benne vagy?-  kérdeztem tűkön űllve.Ha most azt mondja,hogy nem én  nem tudom,hogy fogom őket megvédeni..
-Had gondolkozzam egy kicsit...Na jó csak viccelek,hát  persze,hogy benne vagyok.A barátnőm élete mindennél  fontosabb számomra.-mosolygott mire én végre megkönnyebbültem.
-Rendben akkor holnap szerintem el is kezdhetjük át  vinni a cuccokat.-ugrott fel Lara a fotelből.
-Persze,majd segítek.-nyomtam egy puszit a homlokára.
-Ahhw de aranyosak vagytok együtt.-ragyogott Jessi  szeme a látványtól.
-Hah mi nem vagyunk együtt.-háborodott fel Lara.
-De ezen még változtathatunk.-mosolyogtam irtó  perverzen.
-Ne is álmodozz Bieber.-dobta hozzám a párnát.
-Mi az,hogy ne is álmodozzak?Most megbántottál.-  hajtottam le a fejem.
-Hehe.Na most viszont menjünk aludni.Justin te is itt  alszol?-kérdezte Lara.
-Hát ha nem zavarok.
-Dehogy zavarsz.Gyere menjünk fel.-megfogta a kezem  és húzott magával.
-Jó éjt mindenkinek.-kiabált Jessi.
Lara szobája annyira őt tükrözte.Nagyon tetszett.És a kilátás az ablakból elképesztő volt.Lehet,hogy ez a ház nem nagy és nem a gazdag villa negyedben van,de mégis a legjobb helynek nyilvánult.
-Nos Lara azt hiszem akkor én itt alszok a díványon.-  vakartam a fejemet. 
-Hát ha neked ott jó.Gondoltam elég nagy az ágy  kettőnknek de akkor mindegy.-legyintett.
-Tessék?Vagyis jobb lesz nekem ott az ágyon  melletted.Úgy érzem elég hideg van ebben a  szobában,úgy hogy segítek nem meg fagyni.-  magyarázkodtam.Elég fura volt ugyanis zavarban voltam  és fogalmam sincs,hogy miért.
-Na öltözzünk át.-vigyorgott és bement a fürdőbe.
Én csak boxerben alszom.Biztosan élvezni fogja a látványt Lara.Épp már a felsőm
vettem amikor Lara kijött a fürdőből.Lélegzete szünetet tartott amikor meglátott.Nagyon élvezem mikor ilyen reakciókat váltok ki belőle.De én is ugyan így voltam,amikor megláttam őt egy francia bugyiban és egy köldökig érő toppban.Teljesen lázba hoz a teste és mindene.Annyira kívánom őt,de tudom,hogy ez túl korai még.
-Húhaa.Azt hiszem elég forró lesz ma a levegő ebben a  szobában.-nyaltam körbe a számat,mire Lara erre egy  nagyot nevetett.
-Jaj hát biztos a radiátort érzed.Feljebb vettem a fűtést.-  kacsintott rám és bebújt az ágyba én pedig követtem a  példáját.
-Te is tudod,hogy nem így gondoltam.-suttogtam a  füleibe és átkaroltam.
-Tudom.-éreztem ahogyan mosoly húzódik a formás  szájára.
-Lara mondhatok valamit?-kérdeztem.
-Persze.
-Azt hiszem jobban kívánlak mint bárki mást egész  életemben.-suttogtam és a kezeimet lassan a combjára  vezettem mire ő nyögött egyet a gyengéd érintésemtől.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése