2013. október 8., kedd

3.Első ...

 -Nos Lara akkor mit kezdjünk magunkkal,kettesben egy  irtó nagy házban?-kérdeztem a legperverzebb  mosolyommal.
 -Hát biztos nem azt amire te gondolsz Bieber.-vigyorgott  és elkezdett távolodni tőlem.
 -Amire én gondoltam az az,hogy ...




-Mi lenne ha lefürdenél és megnéznénk egy filmet?-  kérdeztem.Megkönnyebbült mikor kimondtam ezeket a  szavakat,nem hiszem el,hogy mindig félre érti a mosolyom.Pedig komolyan mondom semmi perverz  gondolatom nem volt.Csak egy pici.

-Na ez az ötlet tetszik.Már azt hittem valami rosszra  gondolsz.-mosolygott Lara.
-Adnál nekem egy pólót amiben aludhatok?-kérdezte.
-Persze,menj fel a szobámba és kutakodj.-mutattam a  lépcső felé.
-És még egy kérdés.Merre találom a fürdőt?-kiabált le a  lépcsőről.
-Konyha mellett.-mutattam a mögöttem lévő ajtóhoz.

*Lara szemszöge*
Nahát milyen tágas szobája van Justinnak.És mekkora francia ágy.Fiú létére még rend is van.Mondjuk elég sok takarító nője lehet ezért meg sem lepődök.Elkezdtem keresgélni a ruhái közt amikor rátaláltam egy lila BELIEVE-s pólóra.Imádom a lilát ezért ezt választottam.
Gyorsan lefutottam a fürdőbe,útközben nem találkoztam Justinnal de gondoltam biztos elvan magával.Éppen vettem le a ruha darabjaimat amikor Justin kopogott az ajtónál.
-Mit szeretnél?-kérdeztem kíváncsian. 
-Bent maradt a pizsamám.-válaszolt.
-Majd kiviszem ha végeztem,de éppenséggel  vetkőzök,úgy hogy bocsika.
-Akkor tekerj magadra egy törölközőt,mert én most  bemegyek a pizsimért.-mondta pöszén a "pizsi" szót.
-Rendben.-gyorsan magamra tekertem egy törölközőt.
-Jöhetek?
-Igen.-válaszoltam.
-Nézd csak ott van a szennyesben,elfelejtettem.Bocsánat  a zavarásért.-nézett szomorú szemekkel.
-Te szemét.Fogadjunk tudtad,hogy már rég a  szennyesben van csak be akartál jönni hozzám.-  csapkodtam egy másik törölközővel Biebert.
-Mi?Hogy feltételezel te rólam ilyeneket?-nyitotta "O"  alakúra a száját.
-Most jött el a pillanat,hogy kinyírlak.-csaptam össze a  kezeimet aztán elkezdtem ütögetni és végül az lett a  vége,hogy üldöztem a házban egy szál törölközőben.
-Jó oké elnézést,rossz kisfiú voltam.-mondta Justin  miközben már alig kapott levegőt.
-Most az egyszer elnézem,de most már had fürödjek le.-  indultam meg a fürdő felé amikor Justin a csuklómnál  fogva vissza húzott és éreztem ahogyan a mellkasunk egymáshoz ér.
-Még mindig gyönyörű barna szemeid vannak.-mondta  Justin és szinte már az ajkamon éreztem,ahogyan  kimondja a szavakat.
-Mit szeretnél most csinálni velem?-oda hajoltam a  füléhez és suttogva kérdeztem tőle.
-Mindennél jobban szeretnélek megcsókolni csak  félek,hogy ellent mondasz.-suttogta ő is a fülembe.
-Ne félj.Csak cselekedj.-mondtam neki nyugtató  hangon.Ahogyan kimondtam,neki nyomott a falnak és  már is a puha ajkait az enyémekre tapasztotta.Csókja  édes és lágy volt.A hasamban alvó pillangók,felébredtek  és táncot kezdtek el járni.Hihetetlen jó érzés volt.Végül  kb.20 másodpercig érezhettem ajkait és kicsit eltoltam  őt magamtól,hogy a szemébe nézhessek.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése