2013. október 8., kedd

4.Összebújás

-Ne félj.Csak cselekedj.-mondtam neki nyugtató  hangon.Ahogyan kimondtam,neki nyomott a falnak és  már is a puha ajkait az enyémekre tapasztotta.Csókja  édes és lágy volt.A hasamban alvó pillangók,felébredtek  és táncot kezdtek el járni.Hihetetlen jó érzés volt.Végül  kb.20 másodpercig érezhettem ajkait és kicsit eltoltam  őt magamtól,hogy a szemébe nézhessek.

*Justin szemszöge*

Mikor megcsókoltam úgy éreztem,hogy ennek nem szabad véget érnie.Életem első csókja ami teljesen elkábított,ami jól esett,ami nem csak a riporterek miatt van,azt akarom,hogy még több milliószor megtörténjen és csak egy személlyel,Laraval.Úgy érzem megtaláltam a számomra tökéletes lányt!Pedig mind végig ismertem.Nem tudom megfogalmazni miért tetszik jobban mint a többi lány,de csak ő kell.
-Ne haragudj Justin,nem szabadott volna hiszen neked  ott van Selena.-bújt ki a kezeim alatt.
-Tessék?-kérdeztem tágra nyílt szemekkel.
-Hát ti nem vagytok együtt?-kérdezte.
-Már több mint 1 hónapja nem.-feleltem és közben újra  elindultam felé.
-De..hát az újságok azt írják.-lepődött meg.
-Lara mióta kell az újságoknak hinni?-kérdeztem.
-Ez esetben megkönnyebbültem.De akkor sem volt  helyes cselekedet.Félek,hogy
csak játszanál velem,hisz  te több millió lányt  megkaphatnál,miért pont engem választanál?-  érdeklődött,én pedig megfogtam a derekát.
-Meg mondjam miért csak te kellesz?Mert te más vagy  mint a többi,azt,hogy miért nem tudom meg  fogalmazni,egyszerűen ki mondom.Te vagy a tökéletes  lány számomra.Tény és való,hogy olyan mintha még  csak ma ismerkedtünk volna meg de nem.Nagyon is  régóta ismerjük egymást és még mindig különös  érzéseket keltesz fel bennem,úgy mint régen csak ezek  most sokkal erősebbek.
-Komolyan mondod?-könnycseppek szöktek a szeme  sarkába. 
-A legkomolyabban!-és szorosan átöleltem,hogy érezze  soha nem fogom elengedni.
-Akkor jó.-könnyebbült meg.
-Hé de nekem még fogalmam sincs arról,hogy te mit  érzel.-háborodtam fel.
-Tudod mit érzek Bieber?Olyasmit ami komoly  szenvedéseket fog nekem okozni,de egyben életem  legszebb pillanatai és érzései is bele fognak  tartozni.Valamint azt,hogy soha nem akarlak elveszíteni  mert az életem veled teljes.- mondta és egy puszit  nyomott a szám sarkába.
-Megígérem,nem fogok olyasmit tenni,hogy te  szenvedj!-mosolyogtam és bele túrtam a hajába.
-Ajánlom.Viszont nem bánnád ha most már tényleg  lefürödnék?-vette le a kezeimet a derekáról.
-Hogy mit csinálsz?Te itt nálam fürdesz?Normális  vagy?Persze,siess.-küldtem neki egy cuppanóst.
Amíg Lara lefürdött,addig én átöltöztem,hoztam le takarót és filmeket.Nagyon várom az este többi részét.Persze nem perverz módon várom,hanem mert érzem nagyon jól fogom érezni vele magam.Lara 20 perc után kijött az én Believes pólómban,ami felháborító volt,hogy neki jobban állt,mint nekem.És persze irtó szexi volt a francia bugyi is rajta.Jerry egyből felkelt,de szóltam neki,hogy nem szabad ez nem az az időpont.
-Gyere feküdj le a kanapéra,hoztam popcornt.-hívtam  magam mellé.
-Rendben,de egy kicsit kellemetlenül érzem magam  ebben a pólóban.Olyan mintha semmi nem lenne  rajtam.-bújt be a takaró alá.
-Ne aggódj engem ez egyáltalán nem zavar.-  mosolyogtam már megint perverzen.
-Na hát azt egyből gondoltam.-csapott rá a hasamra.
-Mit nézünk?-kérdeztem.
-Valami horrort.-csillant fel a gyönyörű barna szeme.
-Na abban benne vagyok,de valami nagyon durvát,mert  ha félsz akkor tudd,hogy van kihez bújni.-kacsintottam  rá.
-Nem játszunk ilyet.Én egy jó kislány vagyok.Nem  kavarodok bele rossz kisfiúk huncut dolgaiba.-mondta  ki nyújtott nyelvvel. 
-Hát akkor most kénytelen leszel.-mosolyogtam és be raktam a filmet.Kb. fél óra múlva azt hallottam,hogy Lara horkol?!Beszarok ezen a lányon.Én majd meghalok a félelemtől,ő meg bealszik?Nagyon aranyosan aludt az ölemben úgy,hogy nem keltettem fel,hanem kikapcsoltam a filmet és ülve megpróbáltam el aludni.









  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése