2013. október 7., hétfő

1.Találkozás

Reggel 6:30-kor szólt az ébresztőm ami sajnos azt jelzi,hogy munkába kéne indulnom.Ezzel nem azt akartam tudatni,hogy nem szeretek dolgozni,itt egyetlen dolog ami kínoz az a korán kelés.Sose volt a legjobb barátom.Nagy lendületet vettem és kikeltem az ágyból.Gyorsan megmostam a fogam,kisminkeltem magam és felöltöztem.Elég hideg időket járunk így október vége felé ezért nagyon jól fel kellett öltöznöm.Ki léptem a szobámból és egyből a konyha felé vettem az irányt.
-Jó reggelt Lara.-köszöntött a barátnőm.
-Neked is jó reggelt de te mi a fészkes fenét keresel fent  ilyenkor?-lepődtem meg.
-Nem bírok aludni,tegnap este összevesztem Alexal.-  mondta ki szomorú arc kifejezéssel.
-Ó drágám sajnálom.-öleltem meg Jessicát.
-Semmi baj,megszoktam..Sajnos mostanában egyre  többet elő fordul.-keseredett el.
-Nyugodj meg minden rendbe fog jönni,csak adj ennek a  kapcsolatnak egy kis időt.-nyugtattam és közben már  húztam is a cipőmet mert késésben vagyok.
-Viszont nekem most sietnem kell dolgozni,este  jövök.Addig is feküdj le aludni vagy csak nézd a TV-t.-  köszöntem el.
-Szia és siess haza.-kiabált utánam Jessica.
20 perc múlva már a munkahelyemen nagyban folytak a munkák,már most úgy éreztem,hogy elég volt mert ilyenkor reggel elég sok ember jön be reggelizni és ez a legfárasztóbb rész a napban.A nap többi része teljesen nyugodt volt.Zárás előtt fél órával megjelent két nem várt személy.Justin Bieber és a barátnője Selena Gomez.Ami azt illeti Justin.Kiskorom óta ismerem,egy osztályban élvezhettük egymás társaságát,7 éves koromban jártam vele kőkemény 4 napot.Szerintem ez egy igazán komoly kapcsolat volt abban az időben.Több mint valószínű,hogy nem emlékszik már rám hiszen elég rég látott.Gondolatok csak úgy cikáztak a fejemben amikor a főnököm oda szólt,hogy vegyem fel a 3-as asztal rendelését.Pechemre az Justinék asztala volt.Nagy levegőt vettem és oda mentem az asztalhoz.
-Jó estét mit hozhatok?-kérdeztem kedvesen és közben  Biebert bámultam,hogy vajon meg-e ismer.
-Én csak egy colát kérnék.-mondta Selena.
-Én pedig egy csokoládé tortát és mellé egy fagylalt  kelyhet.-nyalta körbe a száját Justin.Elég vicces volt de  elég kínos lett volna ha ott elkezdek nevetni.
-Rendben,mindjárt hozom.-mosolyogtam.
-Elnézést de nem ismerlek véletlen valahonnan?-szólt  utánam Bieber amitől teljesen lefagytam.
-Ami azt illeti de,sőt nagyon is jól ismersz.Lara vagyok  egy osztályba jártunk.-fordultam vissza és nagy  mosollyal a számon mondtam a mondandómat.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése